5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

سوتین ورزشی چیست! با کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی آشنا شوید

سوتین ورزشی

بدن خانم ها مانند آقایان، نیاز به ورزش کردن دارند، اما با توجه به فیزیک بانوان استفاده از انواع مدل سوتین ورزشی برای خانم ها هنگام ورزش لازم و ضروری است. سینه بانوان در هنگام ورزش، به طرفین کشیده شده و پرتاب می‌شود که این مورد می‌تواند آسیب جدی به بافت آن، وارد کند. سینه خانم ها به عنوان یک اندام خاص، دارای هیچ عضله نگه دارند و حمایت کننده ای نیست! برای همین داشتن مدل مناسب سینه بند ورزشی در زمان تمرین، پیاده روی و یا ورزش، لازم است. آیا با تمام کاربرد های سوتین ورزشی آشنا هستید؟!
در این بخش از سری مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر از فروشگاه لباس سکرت، با انواع مدل سوتین ورزشی چه از نوع کپسول دار و چه از انواع دیگر آن را همراه آشنا شده و دلایل استفاده و مضرات و فواید و کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی را به شما آموزش می‌دهیم.

سوتین ورزشی چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟!

سوتین ورزشی، سینه بند مخصوص بانوان در هنگام ورزش
سینه بند ورزشی مخصوص خانم ها در هنگام ورزش طراحی و تولید شده است.

ساده ترین ورزش ها مثله پیاده روی نیز، نیاز به لوازم ضروری خود را دارد. یکی از اساسی ترین لوازم ورزش برای بانوان؛ لباس زیر مناسب ورزش و انواع مدل سوتین ورزشی راحت و مناسب و باکیفیت است.
سوتین ورزشی (Sport bra)؛ نوعی سینه بند زنانه است که، به صورت اختصاصی، برای ورزش خانم ها طراحی و تولید شده است. سینه بند ورزشی، انواع مختلفی مانند سوتین ورزشی کپسول دار دارد و بر اساس وظایف مختلفی که برای آن طراحی شده است، دسته بندی می‌شود. در ادامه با تمام آن ها آشنا خواهید شد.

در هر زمان، برای خرید جدیدترین انواع مدل سوتین ورزشی با قیمت های ویژه و تخفیفات باورنکردنی به فروشگاه لباس زیر لباس سکرت مراجعه بفرمایید. همچنین میتوانید با جستجو کلمه ” کد تخفیف لباس سکرت ” از تخفیفات بسیار ویژه مخصوص خودتان، برخوردار شوید.

در مورد لباس زیر ورزشی بیشتر بدانید: معرفی بهترین مدل های لباس زیر ورزشی؛ انواع ویژگی ها و مدل ها.

کاربرد سوتین ورزشی چیست ؟!

سوتین ورزشی با حمایت از سینه ها ، از آسیب بافت سینه ها در زمان ورزش جلوگیری می کند
سوتین ورزشی یا سینه بند ورزشی مانع از آسیب به بافت سینه بانوان در زمان ورزش خواهد شد

طبق تحقیقات علمی در مورد ورزش خانم ها؛ سینه بانوان در زمان ورزش کردن ممکن است، در حدود 14 سانتی متر در هر طرف کشیده و یا پرتاب شود. این مسئله برای بانوان آزاردهنده و آسیب زا خواهد بود. سینه خانم ها از جنس چربی بوده و به راحتی دچار آسیب و پارگی خواهد شد و نیاز به مراقبت دارد. برای حل این مشکل؛ انواع مدل سوتین ورزشی طراحی و تولید شد.

مهم است بدانید که سینه بانوان از بافت چربی تشکیل شده و می‌تواند به راحتی دچار پارگی و آسیب شود. خانم ها در هنگام ورزش، به سوتین مخصوصی نیاز دارند که از سینه های آنها پشتیبانی کرده و مانع حرکت های ناگهانی سینه و آسیب به آنها شود.

بیشتر بدانید: برای آشنایی با انواع مدل سوتین و کاربرد آنها و همچنین انواع مدل بیکینی و تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید! ای سری از مطالب مجله لباس سکرت را دنبال کنید.

فواید استفاده از سوتین ورزش برای خانم ها چیست!؟!

فواید استفاده از سوتین ورزشی
فواید سوتین ورزشی شامل؛ حفظ زیبایی، پشتیبانی از سینه ها در زمان ورزش، جذب عرق به خود و حمایت از سینه ها و جلوگیری از آسیب به آن ها است.

فواید سوتین ورزشی شامل این موارد است:

  1. سینه بند ورزشی؛ مانع از حرکت ناگهانی سینه و آسیب به آنها می شود.
  2. عرق را از روی بدن به خود جذب می کند.
  3. سوتین ورزشی؛ در عین پشتیبانی از قفسه سینه، با توجه به منفذ های خود، باعث ایجاد جریان هوا بر روی پوست سینه می شود.
  4. زیبایی و فرم بدن شما را در حین استفاده بهبود می‌دهد.
  5. با توجه به بافت نرم انواع سینه بند و ورزشی و نیم تنه و کراپ ها، در صورتی که در زمان ورزش دچار سایش با پوست شود، به پوست آسیبی وارد نخواهد کرد.

بانوان بدانند: روش های کاهش سایز سینه به صورت طبیعی.

سوتین ورزشی بهتر است یا سینه بندی های فنر دار؟

برای مقایسه دو نوع سوتین ورزشی و فنر دار، باید به زمان و کاربردی مورد نظرتان دقت کنید. با توجه به تکان های شدیدی که به سینه در زمان ورزش وارد می‌شود، بهترین گزینه سوتین ورزشی لباس سکرت است. اما اگر قصد فرم دادن و زیباتر نشان دادن سینه و یا رفتن به مهمانی را دارید، استفاده از سوتین های فنر دار به شما توصیه می‌شود.

مطالعه بیشتر: دلیل رشد نکردن سینه دختران چیست؟.

انواع مدل سوتین ورزشی و ویژگی های آنها را بشناسید؟

انواع مدل سوتین روزشی، شامل نیم تنه ها، کراپ تاپ ها و سوتین های کپسول دار است که هر کدام از ویژگی خاصی برخوردار هستند.

نیم تنه ورزشی زنانه

مهمترین ویژگی نیم تنه ها که آن ها را به بهترین مدل سوتین ورزشی تبدیل کرده است، راحتی آن هاست. استفاده از نیم تنه، بسیار لذت بخش بوده و به دلیل نرمی، راحتی، در هر مکان و زمانی میتوان از آن ها استفاده کرد. معمولا نیم تنها، از اسفنج های قابل جدا شدن، برخوردار هستند که با کندن آن ها نیز، حمایت لازم را از بافت سینه خواهند داشت.

مهمترین مزیت اصلی نیم تنه که آن را از انواع مدل سوتین مانند کراپ تاپ، سوتین توری، سوتین فانتزی، سوتین اسفنجی و سوتین جک دار متمایز کرده است، راحتی و نرمی آن ها است.

کراپ ورزشی

کراپ ورزشی یا همان کراپ تاپ نیز، همانند نیم تنه ها از بافت نرمی برخوردار است. اما تفاوت کراپ ها با نیم تنه، در قد بیشتر کراپ تاپ ها و فانتزی بودن مدل های کراپ نسبت به نیم تنه ها است.
نیم تنه معمولا از ظاهر زیبا اما ساده و شیکی برخودار بوده، در حالی که کراپ ها، معمولا طرح فانتزی تر و بلند تری دارند.

انواع سینه بند ورزشی و کاربرد مدل های مختلف آن
سینه بند ورزشی را بر اساس ویژگی آن و نیاز خود انتخاب بفرمایید

هر نوع از سوتین ورزشی؛ ویژگی خاص و منحصربفرد را دارد و برای رفع نیاز بانوان در زمان ورزش های مختلف، طراحی و تولید شده است. شما بر اساس سبک ورزشی که در آن فعالیت می‌کنید و بر حسب نیازتان، باید سوتین ورزشی مورد نیازتان را تهیه کنید.

بانوان بدانند: اندازه طبیعی سینه زنانه چقدر است؟ سایز سینه نرمال چیست؟.

از جمله مهم ترین ویژگی و خصوصیات سوتین ورزشی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • بیشتر پارچه سوتین های ورزشی از میکروفیبرهای طبیعی تهیه میشوند. به این دلیل که عرق را از روی بدن جذب خود میکند و بدن خشک می‌شود. در این صورت دیگر بدن هنگام ورزش لیز و لغزنده و آزار دهنده نخواهد بود.
  • بسیاری از سینه بند های ورزشی دارای صفحه مشبک یا برش های خاص هستند که باعث جریان هوا در حین تمرین می شود.
  • سینه بند های ورزشی نیز همانند سوتین های روزمره زیر سیمی های منعطف دارند، که فشار زیادی به قفسه سینه وارد نکند و در عین حال، پشتیبانی بهتری هم دارد. اما برخی از ورزش ها سبک هست و برای فرد راحتی در الویت اول قرار دارد پس میتواند از سوتین ورزشی بی سیم استفاده کند، که پشتیبانی کمتری هم دارند.
  • برخی از سینه بند های ورزشی پدهای قابل تنظیم و جابجایی دارند که بیشتر هدف از استفاده آن زیباتر کردن فرم سینه است. نمونه این مدل از سوتین ورزشی را در فروشگاه لباس سکرت مشاهده کنید.
  • بعضی از سوتین های ورزشی بدون هیچ بند و رکاب هستند، که برای آنکه راحت تر پوشیده شوند در طراحی بعضی از آنها در بخش جلویی نیم‌تنه، زیپ به کار برده شده است.
  • سینه بندهای ورزشی از نوع پیراهن کش هم وجود دارند، که نقش فشرده سازی سینه را به عهده دارند. کسانی که سینه های بزرگی دارند، از سوتین فشرده ورزشی برای فعالیت های کم تحرک می‌توانند استفاده کنند و کسانی که سینه های کوچکی دارند، از این نوع از سوتین برای فعالیت های سخت تر هم میتوانند بهره بگیرند.

مطالعه بیشتر: سوتین مناسب افتادگی سینه؛ دلایل، ویژگی ها، عوارض، درمان.

قیمت انواع مدل سوتین ورزشی زنانه

سوتین ورزشی
خرید سوتین ورزشی نیم تنه3863

شما بانوان عزیز، در خرید سوتین و شورت، گزینه های متفاوت، با کیفیت و زیبایی را در پیش دارید؛ اما مهم است که از فروشگاه تخصصی لباس زیر زنانه مانند فروشگاه لباس سکرت (lebassecret.com)، که دارای نماد اعتماد ملی و سابقه بیش از 10 سال همراهی با مشتریان عزیز را داشته باشد، خرید کنید.

بدون شک، قیمت های پایین و کیفیت بالای این فروشگاه لباس زیر، برای شما بسیار جذاب خواهد بود.
برای مشاهده لیست قیمت انواع مدل سوتین ورزشی، ” لباس سکرت ” را در گوگل جستجو کنید.

خرید شورت زنانه

در مورد تمام آنچه در مورد تاثیر لباس زیر در سلامت زنان باید آموزش ببینید و همه اطلاعات مهم درباره سوتین شیردهی نحوه استفاده از آن در این سری مطالب لباس سکرت بخوانید.

سوتین ورزشی کپسول دار چیست؟!

سوتین ورزشی کپسول دار؛ محبوب ترین و پرفروش ترین سویتن ورزشی
محبوب ترین نوع سینه بند ورزشی؛ سوتین ورزشی کپسول دار است که پرفروش ترین مدل سوتین ورزشی نیر به شمار می رود

همانطور که گفته شد، سوتین های ورزشی از سینه هنگام ورزش پشتیبانی می کند. اما مهم ترین نوع سینه بند ورزشی ، سوتین ورزشی کپسول دار است. این نوع از لباس زیر ورزشی برای هر سینه، کاپ جداگانه ای دارد که هم گردش هوا بر روی سینه ها را تامین کرده و هم ظاهر سینه را حفظ می کند. درباره کاپ سوتین چیست؟ تفاوت انواع کاپ سینه بند با یکدیگر چیست؟! در مطالب قبلی، توضیح دادیم.

مطالعه بیشتر: آموزش خوش فرم تر کردن سینه بدون نیاز به عمل جراحی .

سوتین ورزشی کپسول دار فشرده یا عادی !؟! انتخاب مناسب برای شما کدام است!؟

اگر سینه های بزرگی دارید؛ بهترین سینه بندی ورزشی برای شما، سوتین ورزشی کپسول دار فشرده است. سینه های بزرگ در هنگام ورزش دچار حرکت های ناگهانی بیشتری می‌شود و باید از سوتین های ورزشی کپسول دار فشرده استفاده کرد تا بهترین پشتیبانی و محافظت را از سینه های خود هنگام ورزش داشته باشید. اگر در مورد انواع سوتین اطلاعات لازم را ندارید؛ این مقاله را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر مطلب انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه! کدام مدل برای شما مفید و مضر است!؟ را مشاهده بفرمایید.

چگونه سوتین ورزشی مناسب را انتخاب کنیم؟

در لیست زیر مهمترین گزینه ها برای انتخاب بهترین سوتین های ورزشی با تأثیر بالا وجود دارد. اینها عواملی است که ما برای هر انتخاب در نظر گرفتیم:

  1. سینه بند ورزشی از سینه حمایت و پشتیبانی میکند: برای فعالیت با تأثیر بالا، ما به سمت سوتین های ترکیبی و کپسول سازی گرایش پیدا می کنیم. مشخص شده است که آنها، از سینه های بزرگتر پشتیبانی بهتری دارند، اما سوتین های ورزشی به سبک فشرده سازی می‌توانند از سینه های کوچکتر نیز پشتیبانی خوبی داشته باشند. نمونه این مدل لباس زیر را در فروشگاه لباس سکرت مشاهده بفرمایید.
  2. نحوه بستن سینه بند ورزشی مهم است؛ این بیشتر یک اولویت شخصی است، بنابراین ما هم سوتین پیراهن کش دار و هم سوتین بند دار یا زیپ دار را شامل می شویم. سوتین های ورزشی با بست یا زیپ سوار و خاموش شدن راحت تر هستند، در عین حال قابلیت تنظیم اضافی برای راحتی و پشتیبانی بیشتر دارند.
  3. نوع بند و قابلیت تنظیم انواع سبک های بند را در لیست ما پیدا می کنید (بندهای X ، تسمه های H ، قابل تبدیل). سبک بند نیز یک اولویت شخصی است، اما کسانی که دارای سینه بزرگتر هستند ممکن است پشتیبانی بهتری از بندهای قابل تنظیم پیدا کنند.
  4. فعالیت شما در انتخاب سینه بند ورزشی تاثیر دارد. چه هنگام انجام بلند کردن وزنه های سنگین و چه یک تمرین دو ساعته را در پیست انجام دهید، نوع حرکتی که انجام می‌دهید بر اینکه چه نوع سوتین برای شما مناسب است تأثیر می‌گذارد.

از کجا سوتین ورزشی بخریم؟؟

مردم انگلستان معتقد هستند، اگر بسیار بسیار پول دار شدید! آن وقت جنس بی کیفیت خریداری کنید. خرید لباس زیر با کیفیت برای خانم ها بسیار مهم است. سلامت جنسی شما به انتخاب شما بستگی دارد چرا که استفاده از محصول بدون کیفیت احتمال عفونت را در بانوان افزایش می دهد. در مورد تاثیر لباس زیر در سلامت زنان، این مطلب را مشاهده کنید.

از فروشگاه لباس زیر باکیفیت و معتبر ، سوتین ورزشی و ست های شورت و سوتین خود را تهیه و خریداری کنید. برند های معتبری مانند لباس سکرت را با چک کردن نماد اعتماد ملی، عکس و فیلم تهیه شده از محصولات، نظرات خریداران که زیر محصولات درج شده و قدمت چند ساله آن که ضامن اعتبار آنها است، انتخاب بفرمایید.

خرید لباس خواب زنانه

مطالعه بیشتر: سوتین مخصوص بارداری؛ فواید، ویژگی ها و زمان استفاده.

بهترین مارک سوتین ورزشی چیست؟

شاید این مهم ترین سوال درباره خرید سوتین ورزشی است. کیفیت دوخت و ساخت این سوتین برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. این نوه سینه بند زیر شدیدترین فشار ها قرار می گیرد و باید در هر حالت از سینه های شما محافظت کند.

نظر شما بسیار مهم است. بهترین مارک را شما عزیزان انتخاب می کنید تا بتوانید آن را از فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند برند لباس سکرت تهیه و خریداری کنید. لطفا در قسمت نظرات بهترین مارک سوتین ورزشی که استفاده کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: شورت پروتز دار چیست؟! انواع شورت پروتز دار و عوارض و فواید استفاده از آن ها.

همه اطلاعات مورد نیاز شما درمورد سینه بند های مخصوص ورزش

سلامتی شما، با ارزش ترین دارایی شما است پس در حفظ آن کوشا باشید. پیشنهاد میکنیم برای آموزش انواع مدل های سوتین و کاربرد آن ها به مجله لباس سکرت مراجعه بفرمایید.

مطالعه بیشتر: کرست چیست؟ با انواع کرست و عوارض استفاده از آن آشنا شوید.

برای آشنایی بیشتر با سری مقالات اطلاعات مهمی که هر زنی درباره لباس زیر باید بداند، به مجله لباس سکرت، مراجعه بفرمایید.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-20%
-25%
-6%
-25%
-21%
-22%
-24%
-31%
-25%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-14%
-7%
-14%
-14%
-12%
-20%
-11%
-11%
-7%
-9%
-4%
-16%

One thought on “سوتین ورزشی چیست! با کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی آشنا شوید

  1. زهرا سیف الهی میگوید:

    سلام خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادین خیلی خوب بود ولی سوتین ورزشی ناموجود و همچنین کپسول دار چطور سفارش بدیم

  2. سعیده میگوید:

    من همیشه و تو حالت عادی هم فقط از سوتین ورزشی استفاده میکنم هم پوست رو ازیت نمیکنه و هم خیلی راحته و فشار به سینه نمیاد

  3. شهلا میگوید:

    سلام وقت بخیر منم میخوام سوتین ورزشی رو اینترنتی سفارش بدم.
    از کجا مدل های سوتین ورزشی و لباس زیرتون رو ببینم؟

  4. اشتراک ها: انواع سوتین؛ مهم ترین کاربرد و ویژگی آنها که باید بدانید! (24مدل سوتین همراه با عکس و کاربرد)

  5. ناهید میگوید:

    من عاشق سوتین ورزشیم. هم خیلی شیکه و هم سینه هام رو خوش فرم نگه میداره
    جای رو سراغ دارین که بتونم اینترنتی سوتین ورزشی بخرم؟

  6. نازین میگوید:

    من اصلا بدون سوتین ورزشی نمیتونم برم باشگاه
    سینه ها رو کنترل میکنه و مانع از آسیب به اونها میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *