50.000 تومان، میره تو کیف پولت ❤️ با خرید بالای یک میلیون

رد کردن

بهترین روش شستشو لباس خواب؛ آموزش شستشوی لباس خواب ساتن، نخی حریر و توری

بهترین روش شستشو لباس خواب؛ ساتن، نخی حریر و توری در لباس سکرت

به نظر شما، بهترین روش شستشو لباس خواب چیست!؟ چرا روش های شستشو لباس خواب، اهمیت زیادی در درسلامتی شما دارد؟ حتی اگر پیراهن شب شما هنوز بوی تازگی می‌دهد، تجمع نامرئی باکتری ها، می‌تواند باعث بروز آکنه و حتی در مواردی، بریدگی های عفونی بر روی پوست شود.
دانستن بهترین روش های شستشو لباس خواب، به شما در حفظ سلامتی بدن و همچنین تازه نگه داشتن و مراقبت از لباس خواب، کمک زیادی خواهد کرد.
جالب است بدانید که لباس خواب یا پیژامه، باید حداقل بعد از هر ۳ الی ۴ بار استفاده، شسته شوند. در این سری از مطالب راهنما انتخاب لباس خواب از مجله آموزشی لباس سکرت، بهترین انواع روش شستشو لباس خواب های مختلف را آموزش خواهیم داد.

خرید لباس خواب زنانه
خرید شیکترین و جدیدترین انواع مدل لباس خواب زنانه از برند لباس سکرت

چرا روش شستشو لباس خواب، در سلامتی شما هم تاثیر خواهد داشت؟

نحوه شستشو لباس خواب مهم است؛ زیرا می‌توان به راحتی، با یک اشتباه، عمر لباس خواب شما را کم و یا زیاد کند. هیچ کس دوست ندارد لباس کهنه و خراب شده را بپوشد. مشتریان عزیز لباس سکرت، در این مورد مشکلاتی داشتند که برای پاسخ به سوالات این عزیزان، در این مطلب شما را با انواع روش های شستشو لباس خواب آشنا خواهید شد.

لباس خواب نخی مردانه1209 سورمه ای
خرید لباس خواب نخی مردانه1209 از فروشگاه لباس سکرت

سلامتی شما، در تمیزی و حفظ نظافت محیط شما، گره خورده است. علاوه استفاده از بهترین انواع لباس خواب زنانه و لباس خواب مردانه، باید در مورد روش های نگهداری از آنها، اطلاعات لازم را داشته باشید.

بهترین روش شستن لباس خواب بسته به جنس آن
بهترین روش شستن لباس خواب، به جنس لباس بستگی دارد.

هفته ای یک بار، طولانی ترین یا حداقل زمان برای شستشو لباس خواب است. به طور کلی از اهمیت شستن پیراهن شب، نمیتوان غافل شد. چرا که رخت و خواب شما، بهترین محیط برای ویروس ها و باکتری ها هستند.

از آنجایی نحوه شستشوی پارچه های مختلف باهم متفاوت است، در اینجا مجموعه ای از روش های شستشوی انواع لباس خواب های نخی، لباس خواب ساتن، لباس خواب فانتزی، حریر و توری را توضیح داده ایم. بدین صورت لباس خواب های شما علاوه بر تمیزی و بهداشت، بیشتر عمر کرده و در طول زمان کمتر آسیب ببینند.

در هر زمان برای خرید بهترین مدل های لباس خواب، میتوانید به فروشگاه لباس خواب برند Lebassecret، مراجعه بفرمایید.

خرید لباس خواب مردانه
خرید لوکس ترین و شیکترین انواع مدل لباس خواب مردانه از برند لباس سکرت

بیشتر بدانید: فواید روبالشتی ساتن چیست؟ با خواص روبالشی ساتن آشنا شوید.

بهترین روش شستشو لباس خواب چیست؟

دقت داشته باشید که تمامی روش های شستشو لباس زیر را در قسمت پایین توضیح داده ایم. اما برای انتخاب بهترین روش، باید به علاقه، جنس لباس و زمان خود توجه کنید. توصیه ما به شما، شستشو لباس خواب با ماشین لباس شویی در کوتاه ترین برنامه ممکن و آب سرد و یا آبی با درجه نهایتا 30 درجه است.

البته این دستور، برای لباس خواب های ساتن ابریشم اصل که در فروشگاه لباس سکرت عرضه می‌شود، بهترین برنامه شستشو به شمار می‌آید.

آموزش شستشوی لباس خواب نخی

کلمه پنبه؛ از لغت عربی “quton” گرفته شده است. این واژه در اواسط قرن دوازدهم، یک قرن بعد وارد زبان های رومی شد. نخ پنبه از الیاف طبیعی گیاهان پنبه تشکیل شده است. پنبه، عمدتا یک ترکیب سلولز بوده که برای ساختار گیاه بسیار مهم است.
اصطلاح نخ پنبه به قسمت کوچکی از گیاه پنبه اشاره دارد که در غلاف این گیاه رشد می‌کند. این الیاف به نخ می‌پیچند و سپس بافته می‌شوند تا پارچه ای بسیار نرم و با دوام بسازند که در محصولاتی مانند شورت نخی زنانه، لباس زیر نخی و لباس خواب، استفاده می‌شود.

نحوه ی شستشو لباس نخی در مجله لباس سکرت
نحوه ی شستشو لباس نخی برای اینکه کمترین آبرفت را داشته باشد، ضرورت دارد.

یکی از رایج ترین انواع بلوز و شلوارک – بلوز و شلوار، پیژامه نخی است. دانستن نحوه شستشو لباس نخی برای اینکه کمترین آبرفت را داشته باشیم، ضرورت دارد. در این بخش از لباس سکرت، نحوه ی شستشوی لباس خواب نخی به صورت دستی و با ماشین لباسشوی را آموزش داده ایم.

موارد مهم درشستشو لباس خواب نخی

  • از فشار بیش حد به پارچه لباس خواب نخی در زمان شستشو جلوگیری کنید.
  • از مواد شوینده قوی، خودداری کنید.
  • لباس خواب نخی خود را نهایتا هر هفته یک بار بشویید.
  • از نمناک نگه داشتن لباس خواب نخی در محیط بسته، خودداری کنید تا باعث پوسیدگی آن نشود.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: 5 دلیل که استفاده از لباس خواب باعث افزایش کیفیت خواب می شود.

آموزش روش شستن لباس خواب نخی با روش دستی

بهترین روش شستشو لباس خواب نخی شستشو دستی آن است.
بهترین راه برای جلوگیری؛ از جمع شدن و چروک شدن لباس خواب نخی، شستن با دست است.

بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن لباس خواب نخی؛ شستن آن با روش دستی است. گرما و اصطکاک، باعث هرگونه آبرفت و انقباض هستند. مطمئن ترین راه در شستشو لباس خواب نخی، این است که از یک شوینده ملایم، که برای شستن دستی و همچنین از آب خنک استفاده کنید.

لباس خواب نخی مردانه1208 نقره ای
خرید لباس خواب نخی مردانه1208 از فروشگاه لباس خواب برند لباس سکرت

برای شستن لباس خواب نخی با روش دستی، مواد شوینده را روی لکه ها قرار داده و هر گونه لکه را ماساژ داده و با آب تمیز، آبکشی کنید. این روند را برای هر تکه لباس خواب ادامه دهید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، لباس شسته شده را در هوای آزاد، خشک کنید.

لباس خواب نخی مردانه1208 سفید
خرید لباس خواب نخی مردانه1208 از برند لباس سکرت

البته الزامی به شستشوی دستی لباس خواب نیست. شما میتوانید تمام انواع مدل لباس خواب را با استفاده از ماشین لباس شویی بشوئید. اما لازم است که تنظیمات درست ماشین لباس شویی را برای جلوگیری از آسیب به لباس خواب ساتن، روبدوشامبر زنانه و یا لباس خواب پیراهن و شلوار مردانه خود، بدانید.

خرید سوتین
خرید جدیدترین انواع مدل سوتین زنانه با قیمت ویژه

مطالعه بیشتر: 3 نوع پارچه لباس خواب که نمیشناسید! بهترین پارچه لباس خواب چیست؟.

آموزش شستشو لباس خواب نخی به وسیله ماشین لباسشویی

اگر وقت ندارید لباس خواب نخی خود را با دست بشویید و یا به هر دلیلی مایل به این کار نیستید، نگران نباشید! اکثر ماشین لباسشویی ها دارای تنظیماتی هستند که می‌تواند از آسیب دیدن پیراهن های نخی جلوگیری کند.
برای شستن لباس شب نخی، تنظیمات دما را روی ۳۰ درجه یا استفاده از آب سرد بگذارید، تنظیم چرخه را روی گزینه شستشوی پارچه ظریف قرار دهید تا در هنگام شستن لباس خواب مردانه و یا زنانه خود به آن آسیبی وارد نشود.

برای شستن لباس خواب رنگ روشن و تیره را جدا کنید.
تنظیمات ماشین را روی چرخه ملایم تنظیم کنید.

در زمان شستشو لباس خواب نخی با ماشین لباسشویی؛ استفاده از نرم کننده، می‌تواند به جلوگیری از چین و چروک یا جمع شدن کمک کند. نرم کننده ها، به صاف و نرم شدن الیاف لباس نخی کمک می‌کند و اصطکاک هنگام شستشو را کاهش می‌دهد.

هنگامی که چرخه شستشو تمام شد، لباس ها را از دستگاه بر دارید و به آرامی تکان دهید، بگذارید در هوای آزاد خشک شود. اگر هوای آزاد ندارید، اتاقی را انتخاب کنید که هوا به راحتی در آن گردش کند و پنجره ای را باز کنید. این مورد برای شستشوی لباس زیر هم صدق می‌کند.

خرید شورت زنانه
خرید بهترین انواع مدل شورت زنانه

توصیه میکنیم مطالب بهترین جنس لباس زیر چیست و نحوه شستشوی لباس زیر، شورت و سوتین را در مجله لباس سکرت مطالعه کنید.

ست ربدوشامبر و شلوار مردانه lux982
ست ربدوشامبر و شلوار مردانه lux982 از بند لباس سکرت

برای شستشو لباس خواب نخی با لباسشویی؛ بهتر است از استفاده دستگاه خشک کن اجتناب کنید. اگر مجبور هستید که حتما از خشک کن استفاده کنید؛ خشک کن خود را روی کمترین حرارت ممکن قرار دهید، زیرا حرارت زیاد باعث می‌شود که الیاف پنبه منقبض شود و آبرفت داشته باشد.

خرید لباس خواب مردانه
خرید لوکس ترین و شیکترین انواع مدل لباس خواب مردانه از برند لباس سکرت

مطالعه بیشتر: 8 مورد از فواید کلاه خواب! چرا باید از کلاه خواب استفاده کنیم؟!.

برای شستشو لباس نخی دمای ماشین لباسشویی را روی 30 درجه بگذارید.
تنظیمات دما ماشین را روی ۳۰ درجه یا سرد بگذارید، تنظیم چرخه را روی گزینه شستشوی پارچه ظریف قرار دهید .

نکات مهم در شستشو لباس خواب نخی که باید آنها را بدانید!

  • لباس خواب نخی؛ نیازی به شوینده های ظریف یا سبک ندارند، زیرا پنبه پارچه بسیار مقاومی است، هر نوع شوینده استاندارد که وجود دارد برای لباس های پنبه ای ایمن است. استفاده از نرم کننده ها در شستشو لباس خواب نخی؛ باعث میشود الیاف پنبه نرم شوند و مانع چین و چروک لباس نخی می‌شود.
  • اگر روی لباس خواب پنبه ای، لکه ای وجود دارد، ابتدا لکه را پاک کنید و سپس اقدام به شستشو آن کنید.
  • میتوانید لباس نخی خود را با لباس های دیگر بشویید( البته رنگ های تیره و روشن را جدا کنید)، اما ماشین را پر نکنید، آن را روی یک چرخه ملایم با آب سرد و یا ولرم قرار دهید.
  • بهتر است هنگام شستن لباس خواب پنبه ای در ماشین رنگ های روشن یا تیره را در یک جا نشویید. در غیر این صورت از دمای پایین تر (۳۰ درجه سانتی گراد) استفاده کنید.
  • بهترین راه برای خشک کردن لباس راحتی نخی، بیرون از خشک کن است. خشک شدن؛ در زیر نور آفتاب با نسیم ملایم باعث میشود لباس خواب شما بوی فوق العاده ای بدهد. نور مستقیم خورشید میتواند، باعث روشن تر شدن، رنگ لباس ها شود بنابراین آنها را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.
  • قطعا هیچ کس دوست ندارد، زمان زیادی را صرف اتو کردن لباس های خواب نخی خود کند. پس از بیرون آوردن لباس های نخی از داخل ماشین لباسشویی به خوبی آنها را تکان دهید، تا چین و چروک ها باز شوند. پیژامه را روی یک سطح صاف مثل حوله قرار دهید، در حالی که لباس هنوز مرطوب است کناره‌ها را صاف کنید و محکم بکشید.
  • بهتر است از خرید لباس خواب نخی بدون کیفیت خودداری کنید. از فروشگاه های معتبر لباس خواب مانند لباس سکرت که از اعبار 10 سال فعالیت در این حوضه و همچنین مشتریان راضی و نظرات بیشمار آن ها برخوردار هستند، لباس خود را خریداری کنید.

خرید لباس خواب زنانه
خرید شیک‌ترین و جدیدترین انواع مدل لباس خواب زنانه از برند لباس سکرت

آموزش شستشو لباس خواب ساتن

در مطالب قبلی همه موارد لازم را درباره روش های نگهداری، شستشو و اتو زدن و خشک کردن پارچه ساتن را توضیح دادیم.

انواع لباس خواب ساتن؛ بهتر است ترجیحا با دست و یا روی دور لباس های حساس ماشین لباسشویی شسته شود. از آب سرد به همراه یک شوینده ملایم، استفاده کنید. هنگام شستن با دست اجازه دهید؛ لباس های ساتن به مدت ۳ الی ۵ دقیقه در آب داغ خیس شوند. لباس ساتن را زیاد نپیچانید، زیرا باعث از بین رفتن شکل آن می‌شود. از قراردادن آنها در خشک کن خودداری کنید.

سعی کنید از لباس خواب ساتن ابریشم اصل، که در فروشگاه های معتبر لباس خواب مانند برند لباس سکرت عرضه می‌شود، استفاده کنید.

لباس خواب ساتن را بصورت دستی بشویید.
لباس خواب ساتن؛ باید ترجیحا با دست و یا روی دور ظریف ماشین لباسشویی شسته شود.

فرقی نمی‌کند لباس شما بلوز و شلوار خواب ساتن ابریشم زنانه باشد و یا انواع تاپ و شلوارک، لباس شب ساتن را روی یک حوله خشک و تمیز قرار دهید، حوله را به روش رولی، بچرخانید و فشار دهید تا آب اضافی آن خارج شود. نگران نباشید این کار باعث چروک شدن آنها نمی‌شود، زیرا لباس خواب ساتن نسبت به نخی لخت تر است.

خرید لباس خواب زنانه
خرید شیکترین و جدیدترین انواع مدل لباس خواب زنانه از برند لباس سکرت

لباس ها را بردارید، و روی یک حوله خشک و تمیز دیگر بگذارید تا به دور از نور مستقیم خورشید یا گرمای اضافی خشک شوند. اقلام ساتن را باید در حالت متوسط و بدون بخار اتو کنید. هرگز اجازه ندهید که اتو مدت طولانی روی یک نقطه بماند. در مقاله نگهداری پارچه و لباس ساتن؛ نحوه شستشو، اتو زدن، خشک کردن همه آنچه نیاز است در مورد شستشو لباس خواب ساتن را خواهید خواند.

مطالعه بیشتر: لباس های که در زمان خوابیدن، نباید پوشید.

آموزش شستشو لباس خواب حریر

لباس خواب حریر؛ یکی از لوکس ترین پارچه های جهان است و قرن ها مورد توجه بوده است. حریر ابریشم؛ پارچه ای است که از الیاف طبیعی توسط کرم های پروانه ساخته شده است. حریر، پارچه ای ظریف است که به مراقبت و شستشوی خاصی احتیاج دارد تا بیشتر عمر کند.

ابریشم؛ نوعی الیاف حساسی است که یک اشتباه کوچک در شستشوی آن، موجب خداحافظی همیشگی با لباس خواب میشود. این ماده شگفت انگیز باعث زیبایی لباس حریر میشود. میزان ابریشم، در ساختار پارچه حریر متفاوت است. ابریشم های مصنوعی و طبیعی، عامل وزن کم لباس خواب های حریر هستند. با تغییر درصد ابریشم، جنس و نوع لباس حریر تغییر می کند. از این پارچه در تولید انواع شورت و سوتین زنانه نیز استفاده میشود.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

اگر در هنگام شستشوی لباس خواب حریر، بافت پارچه آسیب ببینند، لباس زیبایی روز اول خود را از دست می دهد. هنگام شستن این مدل لباس، باید حساسیت کافی به خرج داد و از شوینده مناسب استفاده کرد، زیرا بسیار لطیف و حساس هستند. در ادامه به نکات شستشوی این لباس جذاب می پردازیم.

در زمان شستشو لباس خواب حریر باید حساسیت بخرج داد.
اگر در هنگام شستن لباس خواب حریر، بافت پارچه آسیب ببینند، لباس زیبایی روز اول خود را از دست می دهد.

مراحل و نکات شستن لباس خواب حریر به این شرح است

  • ابتدا از ثبات رنگ لباس خواب مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
  • لباس خواب حریر را در آب ولرم( اگر درآب گرم شسته شود، ممکن است کوچک یا ضعیف شود.) با شوینده ی ظریفی مانند، صابون خیس کنید.
  • لکه ها؛ را بسیار آرام زیر آب و صابون ماساژ دهید. مراقب باشید که زیاد ماساژ داده نشوند زیرا این می تواند به لباس خواب حریر خسارت جبران نا پذیری برساند.
  • لکه حریر را با آب و ۴/۱ فنجان سرکه بشویید، این کار به بازگرداندن درخشش حریر کمک می کند.
  • بهترین دما برای شستشوی لباس خواب حریر، ۳۰ درجه و ۸۶ درجه فارنهایت است. از چند قطره شوینده ملایم مخصوص لباس های ظریف برای شستن آنها بهره بگیرید.
  •  برای خشک کردنشان آنها را از ماشین در آورده و آب اضافی آن را بکشید. لباس را روی یک حوله خشک و تمیز قرار دهید، تا در هوای آزاد خشک شوند. حوله آب را جذب می کند.
  • قبل از ریختن لباس حریر در ماشین لباسشویی، برچسب مراقبت از لباس را بررسی کنید که آیا می توان آن را در ماشین شستشو کرد یا خیر. در صورت استفاده از ماشین، ممکن است برخی از لباس های حریر ابریشم رنگ خود را از دست بدهند یا آسیب ببینند.
  • رنگ های روشن و تیره و جنس های مختلف را جداگانه بشویید.
  • برای جلوگیری از تار کش و پاره شدن الیاف حریر؛ اقلام را در کیسه مشبک ظریف قرار دهید.
  • برای اتو کردن لباس خواب حریر؛ تنظیمات اتو را در دمای پایین یا silk قرار دهید و به سرعت اتو را روی لباس جابجا کنید.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: تاثیر لباس زیر در سلامت بانوان چیست؟.

آموزش شستن لباس خواب توری

لباس خواب توری را با دست بشویید.
آب و صابون را به طور مساوی روی لباس توری ماساژ دهید

لباس خواب های توری؛ به علت جنس بسیار ظریفی که دارند و تزیینات کار شده روی آنها احتمال گیر کردن و پاره شدنشان زیاد است. توصیه میشود، آنها را با دست و با آب سرد شستشو دهید، از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. برای شستشو لباس خواب و شب توری؛ آب و صابون را به صورت مساوی روی لباس توری ماساژ دهید، اجازه دهید این ماده به مدت تقریبا ۳۰ دقیقه خیس بخورد. پس از اتمام خیساندن، آن را به خوبی بشویید و به آرامی فشار دهید، تا آب اضافی آن خارج شود.

برای خشک کردن لباس توری؛ بهتر است در هوای آزاد آنها را خشک کنید.

در صورت استفاده از خشک کن، از چرخه ضعیف و دمای پایین استفاده کنید. البته در صورت امکان از خشک کن اجتناب شود.

از چلاندن و ماساژ دادن بیش از حد لباس خواب های توری خودداری کنید.

مطالعه بیشتر: لباس زیر مخصوص افراد حساس چیست! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟.

رعایت بهداشت و تمیزی لباس خواب مهم است

شستشو لباس خواب مانع از ورود باکتری به بدن و بهداشت فردی می شود.
شستشو دقیق لباس خواب باعث رعایت بهداشت فردی می شود.

امروز زنان و مردان جهان، مدت زمان زیادی از روز را در لباس خواب به سر می‌برند. همانطور که گفته شد؛ یک لایه چربی بر روی پوست بدن قرار گرفته که به راحتی به لباس خوابی که در هنگام شب بر تن دارید منتقل میشود و عامل بسیاری از بیماری ها و عفونت ها شده و سلامت شما را به خطر می اندازد!.

هدف ما در این مقاله، آموزش چگونگی و نحوه مراقبت و شستشو از لباس خواب است. از این رو تمام نکات لازم برای شستن انواع مختلف از لباس خواب های پر طرفدار (ساتن،حریر،نخی،توری) را ارائه کردیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، تا کمکی در بهداشت فردی شما داشته و مطالب بیشتری در این زمینه در اختیارتان بگذاریم.

در زمان خرید لباس خواب خود حتما به جنس و کیفیتش توجه ویژه کنید، کیفیت بالای پارچه باعث عمر طولانی لباس می شود.

بهترین روش شستشو لباس خواب چیست؟

برای اطلاع از بهترین روش برای شستن لباس خواب، باید به جنس لباس توجه کنید. هر کدام از انواع مدل لباس خواب با پارچه های مختلف، از روش های مخصوص به خود برخوردار هستند که در این مطلب از لباس سکرت (https://www.lebassecret.com/) آنها را آموزش دادیم.

مناسب ترین روش برای شستشو لباس نخی کدام است؟

همانطور که توضیح دادیم، لباس خواب نخی، از مقاوت ترین جنس پارچه در زمان شستشو برخودار است. اما نیاز است شما اطلاعات مهمی مانند درجه مناسب و روش خشک کردن لباس خواب نخی را آموزش ببیند تا به بافت لباس شما آسیبی وارد نشود.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-27%
-22%
-16%
-23%
-15%
-13%
-24%
-27%
-25%
-20%
-20%
-20%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-30%
-16%
-23%
-23%
-23%
-21%
-21%
-21%
-22%
-21%
-21%
-15%

One thought on “بهترین روش شستشو لباس خواب؛ آموزش شستشوی لباس خواب ساتن، نخی حریر و توری

  1. کیمیا میگوید:

    لباس خواب لباسی هست که شما موقع خواب می پوشین و با پوست نواحی خصوصیتون در ارتباط مستقیم هست پس موقع شستش لباس خواب دقت کنین.

  2. فریبا میگوید:

    لباس خواب من لکه گرفته بود و با شستن نمیرفت. لکه خودکار بود. یکی از مقالات لباس سکرت در مورد از بین بردن لکه ها بود اونجا خونودم که باید الکل بزنی و به همین راحتی رفت.

  3. زهرا میگوید:

    شستن لباس خواب ساتن زیادم سخت نیست! من لباس خواب مردانه رو برای همسرم ست لباس خواب زنانه خودم از لباس سکرت خریدم. میزارم تو لباس شویی ولی با اب سرد شسته شه که آسیبی به لباس وارد نشه.

    • ثریا میگوید:

      اگه اینترنتی لباس خواب خریدی، حتما حتما نماد اعتماد ملیش رو چک کن. من قبل از اینکه از لباس سکرت خرید کنم چون قبلا جای دیکه کلاه سرم رفته بود اینماد و اینستا و همه چیزش رو چک کردم و بعد خرید زدم. ویدیو محصول و کامنت مشتریام نشونه خیلی خوبی از قابل اعتماد بودن اون فروشکاه لباس خواب هستش.

  4. حمیده میگوید:

    لباس خواب ها مخصوصا ساتن جنس حساسیه و باید موقع شستشو هواستون باشه
    موقع شستن ساتن ابریشم هیچ وقت دمای شستشو رو بیشتر از 30 درجه نزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *