5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

بهترین جنس لباس زیر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟!!

بهترین جنس لباس زیر

خرید لباس زیر بهترین جنس لباس زیر؛ بسیار مهم است! چرا که در تمام طول روز آن را بر تن دارید و اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، نه تنها حس ناراحتی در شما ایجاد می‌کند، بلکه منجر به عفونت های قارچی و بیماری پوستی خواهید شد. استفاده از انواع جنس پلاستیکی شورت و سوتین؛ باعث ایجاد حساسیت های پوستی و بیماری های عفونی می‌شود. حتما برای شما هم سوال شده است که بهترین جنس لباس زیر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟!.
در این مطلب از سری مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر، مهمترین راز های انتخاب بهترین جنس شورت و سوتین را آموزش خواهید دید.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

جنس لباس زیر بسیار مهم است

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت که در خرید لباس زیر زنانه که حتما باید به آن توجه کنید، جنس آن است. دنیای مد و پوشاک با پارچه های مصنوعی اشباع شده است، چرا که آنها ارزانتر بوده و تولید آنها آسانتر است. جنس های متفاوت و مختلفی از لباس زیر وجود دارد که در این سری از آموزش های فروشگاه لباس سکرت (https://www.lebassecret.com/)، به شما بهترین جنس لباس زیر را معرفی خواهیم کرد.

خرید سوتین

مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب سایز لباس زیر، نکات مهم در مورد راهنمایی انتخاب سایز سوتین که باید بدانید.

آیا کسانی که پوست حساسی ندارند! باید به جنس لباس زیر توجه کنند؟!

حتی برای شما، که بدن حساسی ندارید! نیاز است که لباس زیر با جنس الیاف باکیفیت مانند لباس زیر نخی، خریداری کنید. در نظر داشته باشید که لباس زیر، به صورت دائم با پوست اندام های خصوصی شما در تماس است. برای اطلاع از بهترین جنس لباس زیر باید با عوارض استفاده از محصولات بدون کیفیت، آشنا باشید.

اگر از محصولات بدون کیفیت استفاده کنید، احتمال اینکه دچار مشکلات پوستی و یا عفونت های واژینال شوید، بیشتر از قبل خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در این راستا، مطالب عفونت واژن؛ عوامل بیماری، پیشگری، درمان و همچنین چرا باید از لباس زیر استفاده کنیم!؟ ۱۱ مشکل مهم در استفاده نکردن از لباس زیر را مطالعه کنید.

خرید شورت زنانه

انواع جنس پارچه برای لباس زیر! بهترین جنس شورت و سوتین را بشناسید

انواع مدل لباس زیر را، در جنس های مختلف زیر تولید می‌کنند و هر کدام ویژگی منحصربه فردی دارند که در این جا بیان شده است. انواع جنس پارچه برای لباس زیر شامل این موارد است:

لباس زیر نخی (پنبه ای)، بهترین جنس پارچه برای تولید شورت و سوتین است!

پنبه؛ یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین الیاف طبیعی است، لباس زیر پنبه ای مانند انواع شورت نخی و سوتین، به خوبی دمای بدن را کنترل کرده و در عین حال، پوست شما میتواند به خوبی نفس بکشد.

لباس زیر نخ پنبه؛ در هر زمان و مکان که هستید دمای بدنتان را ثابت نگه می‌دارد، همچنین حس کاملا راحتی به شما می‌دهد. نخ (پنبه) یکی از انواع بهترین جنس لباس زیر است. بر خلاف الیاف مصنوعی که از نفت ساخته می‌شوند؛ پنبه از گیاهی ساخته شده که امکان رشد مجدد هم وجود دارد و با مد سبز یا مد اخلاق گرا هم سازگار است. پس از لحاظ حفظ محیط زیست نخ پنبه گزینه ی مناسب تری است.

لباس زیر نخ پنبه؛ به دلیل تنفس پذیری بالایی که دارد بهترین گزینه برای انتخاب لباس زیر زنانه است.

جذب رطوبت، یکی از موارد مهمی است که پنبه (نخ) را به بهترین جنس شورت و سوتین تبدیل کرده است. برای خرید لباس زیر نخی با تخفیف ویژه در فرصت محدود، به فروشگاه معتبر لباس سکرت مراجعه کنید.

خرید سوتین

مطالعه بیشتر: کاپ سوتین چیست؟ تفاوت انواع کاپ سینه بند با یکدیگر چیست؟!.

پارچه ابریشم؛ یکی از انواع بهترین جنس لباس زیر است

ابریشم؛ شهرت تاریخی به عنوان لوکس ترین پارچه برای لباس را دارد و گزینه گران تری نسبت به سایر الیاف طبیعی است. نرمی، راحتی، جذب تعرق، رطوبت بدن، باعث می‌شود این پارچه لباس زیر را برای تمامی فصول سال، بتوانید استفاده کنید. از پارچه های ابریشمی به عنوان یکی از بهترین مواد برای شورت و سوتین نام برده می‌شود.

اما مشکل بزرگ لباس زیر هایی با پارچه ابریشمی، قیمت بالا و وجود انواع تقلبی در بازار ایران است. به توجه به تحریم ایران و استفاده سودجویان از این مسئله، لباس زیر های تقلبی زیادی که در کارگاه های زیر زمینی و با جنس بدون کیفیت تولید می‌شوند، به نام لباس زیر ابریشمی و برند های ترکیه، با قیمت های بالا همراه با تخفیفات عجیب (مانند یکی بخر، دوتا ببر) به فروش می‌رسد.

سعی کنید از فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند لباس سکرت که دارای قدمت چندین ساله و داشتن هزاران مشتری راضی که میتوان آن ها را در نظرات مشتریان محصولات، شناسایی کرد، خرید کنید.

خرید لباس خواب زنانه

مطالعه بیشتر: سوتین مناسب افتادگی سینه؛ دلایل، ویژگی ها، عوارض، درمان.

کتان یکی از مواد اولیه مناسب برای تولید شورت و سوتین است

پارچه کتان؛ از گیاهی به نام کتان تهیه شده است و شباهت های به نخ پنبه دارد. لباس زیر جنس کتان، شامل گزینه های مناسب برای لباس زیر است. این جنس پارچه، به خوبی رطوبت را جذب کرده و مانع از بروز قارچ در نواحی خصوصی شما خواهد شد. نمونه لباس زیرکتان را میتوان در محصولاتی مانند سوتین فانتزی، سوتین فنردار و سوتین اسفنجی مشاهده کرد.

از جمله مشکلات پارچه کتان برای لباس زیر، جنس ضخیم است که ممکن است باعث ایجاد زخم بر روی پوست های حساس شود. از همین رو، پارچه کتان را به مواد دیگر ترکیب می‌کنند. معمولا از پارچه کتان در ساخت سوتین فانتزی و شورت فانتزی استفاده می‌کنند.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: همه اطلاعات مهم در مورد شورتکس یا شورت مخصوص قاعدگی (همراه با ویدیو).

ویژگی های بارز پارچه کتان به عنوان مواد اولیه لباس زیر چیست؟

  1. پارچه کتان نسبت به نخ پنبه سبک تر و بادوام تر است و جذب رطوبت خوبی دارد. به خوبی هوا می تواند در آن جریان پیدا کند برای همین نمونه های شورتکس یا شورت پریودی با جنس کتان در بازار وجود دارد.
  2. در هوای گرم شما را خنک و در هوای سرد شما را گرم نگه می‌دارد. پس یک گزینه مناسب برای خرید لباس زیر زنانه، جنس کتان است.
  3. البته عموما برای تولید و تهیه لباس زیر، از پارچه کتان استفاده نمی کنند و بیشتر در تولید شلوار و پیراهن از آن استفاده می شود.
  4. سوتین که حتی قسمت کوچک آن از کتان تهیه شده باشد، گزینه مناسبی برای خرید است.

خرید سوتین

مطالعه بیشتر: شورت یکبار مصرف چیست؟ با انواع شورت یک بار مصرف و کاربرد آن آشنا شوید!.

ساتن، جنس زیبا و محبوب لباس زیر زنانه

پارچه ساتن ابریشم، یکی از انواع بهترین جنس لباس زیر و لباس خواب است. از پارچه ساتن ابریشم، در تولید انواع مدل شورت و سوتین و همچنین انواع لباس خواب زنانه و لباس شب مردانه و انواع مدل روبدوشامبر استفاده میکنند. پارچه ساتن نیز خود از شامل انواع زیادی است که بدترین آن ساتن زیر آستری، به هیچ وجه گزینه مناسبی برای لباس نیست و همچنین ساتن ابریشم که بهترین گزینه برای لباس خواب و لباس زیر است را شامل می‌شود.

از ساتن ابریشم، در ساخت شورت و سوتین مجلسی و محبوب استفاده میکنند که آن ها را میتوانید در فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

مطالعه بیشتر: نگهداری پارچه و لباس ساتن؛ نحوه شستشو، اتو زدن، خشک کردن.

بافت نزدیک و ریز پارچه ساتن؛ باعث شده وقتی آن را لمس می‌کنید کاملا نرمی، لطافت و سبکی آن را حس کنید. جریان هوا به خوبی در ساتن ابریشم برقرار است، همین امر، باعث خنک شدن لباس زیر، با جنس ساتن می‌شود. ست لباس زیر و لباس خواب ساتن ابریشم؛ برای کسانی که به دنبال شورت و سوتین فانتزی و جذاب هستند، انتخاب مناسبی است.

لباس زیر ساتن؛ همیشه شما را خنگ نگه می دارد. علاوه بر این شورت و سوتین ساتن ابریشم، به دلیل نوع پارچه ساتن از زیبایی و دلربایی خاصی برخوردار بوده و جذابیت شما را دوچندان می کند.

خرید لباس خواب مردانه

در مطالب فواید روبالشتی ساتن چیست؟ با خواص روبالشی ساتن آشنا شوید و چرا باید لباس خواب بپوشیم؟ فواید لباس خواب را بدانید، در این مورد بیشتر خواهید دانست.

مخلوط پنه و الیاف مصنوعی، یکی از پارچه های بکار رفته در تولید شورت و سوتین است

ست لباس زیر از جنس مخلوطی از الیاف مصنوعی و پنبه نسبت به ست های نخ پنبه ارزانتر هستند.
50 درصد آن پنبه و 50 درصد آن الیاف مصنوعی است.

اگر به دنبال ست سوتین و شورت؛ با قیمت مقرون به صرفه هستید، که در عین حال کیفیت قابل قبولی داشته باشد، باید لباس زیری از جنس پارچه الیاف مصنوعی استفاده کنید. پارچه های که مخلوطی از پنبه و الیاف مصنوعی هستند (50درصد آن پنبه و 50درصد آن الیاف مصنوعی است) همانند الیاف مصنوعی که از پلی استر و یا ترکیبی از پلی استر و ریون تولید می‌شوند.

این جنس از لباس زیر همانند جنس نخ، ابریشم و ساتن، نرم، لطیف و با کیفیت نیستند. اما استفاده از آنها بهتر از استفاده از لباس زیری است که مانند شورت گیاهی، 100 درصد از مواد پلی استر و الیاف مصنوعی تولید شده باشد.

خرید لباس خواب زنانه

با انواع لباس زیر آشنا شوید: سوتین ورزشی چیست! با کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی آشنا شوید.

پارچه های تور، جزو محبوب ترین جنس برای لباس زیر است

لباس زیر توری، از نخ های کتان، ابریشم و طلا تولید می شوند.
ست شورت و سوتین توری بین بانوان پرطرفدار است.


در گذشته برای تولید پارچه های توری از نخ های کتان، ابریشم، طلا و نقره استفاده می‌شد. امروزه پارچه های توری یا دانتل اغلب با نخ پنبه ساخته می‌شوند. بعضی از تولید کنندگان برای تولید پارچه لباس زیر توری از الیاف مصنوعی استفاده می‌کنند.

سوتین های توری هم بین بانوان بسیار پر طرفدار است و به صورت توری یا دانتل یا تور گازی و… در بازار موجود هستند. لباس زیر توری، به دلیل اینکه هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند، گزینه مناسبی برای لباس زیر به شما میروند. برای خرید سوتین توری با قیمت استثنائی به این صفحه از فروشگاه لباس زیر مراجعه بفرمایید.

خرید سوتین

استفاده از شورت های گیپور یا دانتل برای استفاده روزمره مناسب نیستند؛ زیرا پوشش دهی خوبی ندارند و در دسته لباس زیر فانتزی قرار می گیرند. شورت فانتزی؛ اگر مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرند، باعث بیماری های عفونی می شوند.

لباس زیر توری؛ بین بانوان بسیار پر طرفدار است. در صورتی که از الیاف طبیعی تولید شده باشد برای بانوان مضر نیست.
سوتین های توری؛ اگر از الیاف طبیعی تولید شده باشند گزینه مناسبی برای انتخاب هستند.

سوتین های توری علاوه بر جلوه ی زیبایی که دارند؛ در صورتی که برای تولید آن از الیاف طبیعی همانند نخ استفاده شده باشد، مقاوم و با کیفیت خواهند بود. برای مشاهده و خرید سوتین، با قیمت های منصفانه، به فروشگاه لباس سکرت مراجعه کنید.

خرید شورت زنانه

انواع پارچه تور به کار رفته در تولید لباس زیر شامل این موارد است:

  1. توری سوزنی؛ با استفاده از سوزن و نخ ساخته شده است، این انعطاف پذیرترین هنر ساخت توری است.
  2. برش کاری؛ یک زمینه بافته شده را تصور کنید که نخ هایش را از بین برده و میزان نخ باقی مانده را بهم وصل کرده یا گل دوزی کرده باشند.
  3. نوار توری؛ نوار را در هنگام کار در توری ایجاد می کنند، یا از نوار پارچه ای دست ساز یا ماشینی که به صورت طرح درآمده و سپس با توری سوزنی یا زنجیری تزئین می شود.

پارچه ماسلین مناسب زیرپوش

لباس زیر ماسلین، جریان هوا در آن وجود دارد و برای استفاده در هوای گرم کاملا مناسب است.
لباس زیر، از جنس ماسلین باعث جریان هوا در پوست می شود.

ماسلین؛ نوعی پارچه بافته شده است که از تار و پود نخ تولید شده است. عموما از این پارچه، برای ساخت لباس و رو تختی استفاده می‌شود. شورت و سوتین های تولید شده از پارچه ماسلین؛ گزینه مناسبی برای استفاده در هوای گرم و خشک است چرا که باعث جریان هوا در بدن می شود.

خرید شورتکس یا شورت پریودی

مطالعه بیشتر: سوتین طبی چیست؟! با انواع سوتین طبی آشنا شوید.

استفاده از پارچه میکرو فیبر در تولید لباس زیر

پارچه فیبرو میکرو؛ ترکیبی ار پلی استر و پلی آمید است. پارچه های تهیه شده از الیاف میکرو، بسیار نرم و لطیف هستند. پارچه های فیبرو میکرو؛ هفت برابر وزن خود، می‌توانند آب جذب کنند. به همین دلیل برای تولید لباس زیر و یا لباس شنا، مایو، لباس زیر مردانه، لباس ورزشی زنانه و… استفاده می‌شود. پارچه های میکرو؛ سبک هستند و به خوبی آب یا رطوبت را جذب خود می‌کنند برای تولید این پارچه میزان کمی آب مصرف می‌شود و دوستدار محیط زیست است.

لباس زیر میکروفیبر؛ قدرت جذب بالای آب را دارد و به همین دلیل برای تولید مایو و لباس زیر مردانه مناسب است.
لباس زیر از جنس فیبرو میکرو برای لباس شنا و لباس ورزشی مناسب است.

اما شورت و سوتین های از جنس میکروفیبر از الیاف مصنوعی تولید می شوند، که برای استفاده به عنوان لباس زیر روزانه و روزمره توصیه نمی شوند.

مطالعه بیشتر: لباس زیر مخصوص افراد حساس! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟.

ریون، از جمله مواد اولیه برای تولید لباس زیر

لباس زیر ریون، به دلیل جذب آب برای فصل تابستان مناسب است.
لباس زیر با جنس ریون برای تابستان مناسب است.

ریون؛ پارچه نیمه مصنوعی است که از فیبر سلولزی تهیه شده است. این پارچه نرم و خنک، با قابلیت جذب بالای آب است. به همین دلیل لباس زیر با جنس ریون برای تابستان مناسب است. ریون، می‌تواند شبیه پنبه، ابریشم، پشم، پنبه و… بنظر برسد اما تفاوت های زیادی به این نوع پارچه ها دارد. از ریون بیشتر در تولید سوتین اسفنجی بهره میگیرند. 

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

بیشتر بدانید: آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است؟.

اسپاندکس، از جمله مواد بکار رفته در تولید شورت و سوتین است

اسپاندکس؛ یک الیاف مصنوعی است که فوق العاده حالت کشسانی و ارتجاعی دارد، پارچه بادوام و مقاوم هست. سوتین و شورت های از جنس اسپاندکس برای استفاده روزمره مناسب نیستند. از اسپانداکس در تولید بعضی از مدل های سوتین ورزشی استفاده میشود. بهترین مدل های سوتین ورزشی را در فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند لباس سکرت که از سابقه 10 ساله برخوردار هستند، خریداری کنید.

خرید شورتکس یا شورت پریودی

مهمترین ویژگی های جنس لباس زیر مناسب چیست؟!

  1. لباس زیر مناسب باید تنفس پذیر باشد و جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد.
  2. پارچه لباس زیر نباید جنس ضخیمی داشته باشد. در این صورت به پوست شما آسیب می رساند.
  3. ضد باکتری بودن مانند شورت نانو که در بازار ایران هم یافت می شود.
  4. پلاستیکی نباشد. مواد پلاستیکی باعث تعریق بیشتر و در نتیجه پیدایش و پرورش قارچ و باکتری در نواحی خصوصی شما می شود.
  5. قابلیت شستشو فراوان داشته باشد. پزشکان توصیه می کنند لباس زیر خود را هر 12 ساعت یکبار تعویض کرده و یا بشویید تا مانع از عفونت واژینال شود.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: تاثیر لباس زیر در سلامت زنان.

بهترین پارچه برای لباس زیر که تنفس پذیر است، چیست؟

لباس زیر از جنس نخ پنبه؛ بهترین انتخاب برای استفاده روزمره است. چرا که از الیاف طبیعی تولید شده است و عبور و خروج هوا در آن بخوبی اتفاق می افتد. به خصوص از شورت های نخی حتما استفاده کنید. برای مشاهده و خرید انواع شورت نخی، اینجا کلیک بفرماید. پارچه نخ پنبه چون از الیاف طبیعی ساخته شده است، تنفس پذیر بوده و به خوبی جربان هوا را از خود عبور می دهد.

میکرو فیبر یا پنبه؟ بهترین جنس لباس زیر کدام است؟

سوتین و شورت های از جنس پنبه؛ بالطبع برای استفاده روزمره مناسب هستند، زیرا هم سبک است و هم جریان هوا به خوبی در آن اتفاق می افتد. لباس زیر از جنس میکروفیبر؛ قدرت جذب بالای آب دارد برای فصل تابستان که میزان تعرق بالاست مناسب است. این نوع لباس زیر همچنین برای شنا و ورزش نیز استفاده می شود.

پس اگر به دنبال شورتی برای استفاده روزمره هستید، از انتخاب مدل های نخی غافل نشوید. برای شنا و ورزش بهترین لباس زیر ها از جنس میکرو فیبر هستند.

مطالعه بیشتر: شورت پروتز دار چیست؟! انواع شورت پروتز دار و عوارض و فواید استفاده از آن ها.

برای فصل گرما (تابستان) چه جنس لباس زیری مناسب است؟

لباس زیر؛مناسب فصل گرما از جنس نخ یا تور است.
لباس زیر نخی وتوری، برای فصل تابستان مناسب هستند.

برای استفاده روزمره لباس زیری که برای تابستان و یا فصل گرما توصیه می شود، ست های نخی و یا توری است که هم تنفس خوبی دارند هم جنسشان رطوبت زدا است.

برای تولید لباس زیر؛ بامبو بهتر از پنبه است؟

لباس زیر بامبو یا پنبه؛ مناسب فصل گرما هستند و رطوبت زدایی دارند.
شورت و سوتین بابو کاملا خنک و راحت هستند.

ثابت شده است که بامبو بیشتر از پنبه جاذب است و رطوبت زدایی بیشتری از پنبه دارد. وقتی از لباس زیر بامبو استفاده می کنید احساس خنکی و خشکی می کنید، آنها بسیار راحت هستند.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه ببیشتر: آیا نسبتن سوتین عوارض دارد؟ مشکلات و پیامد های استفاده نکردن از سوتین چیست؟.

از پوشیدن شورت گیاهی خودداری کنید

در مطالب قبلی در مورد شورت نانو و عوارض آن به صورت کامل آموزش دادیم. از شورت نانو به عنوان یکی از انواع بدترین جنس شورت و سوتین نام برده میشود. استفاده از این مدل لباس زیر، باعث ایجاد عفونت در نواحی خصوصی بدن خواهد شد.

آیا نایلون، پارچه مناسبی برای لباس زیر است؟

لباس زیر نایلکس؛ برای استفاده روزمره به هیچ وجه مناسب نیست.
لباس زیر از جنس نایلون برای استفاده روزمره مناسب نیست.

نایلون پارچه ای نرم است که قدرت جذبی خوبی ندارد و برای همین مستعد ایجاد عفونت است. برای طراحی لباس های فانتزی و یا ورزشی مانند لباس زیر بوکس از این پارچه استفاده میشود. لباس زیر های تولید شده از پارچه نایلونی؛ بعد از چندین بار شستشو رنگ خود را از دست می دهد، اما برای استفاده روزمره توصیه نمی شود. استفاده از شورت و سوتین نایلون توصیه نمیشود.

مطالعه بیشتر: آیا استفاده از سوتین سرطان زا است؟.

آیا لباس زیر پلی استر از نایلون مقاوم تر است؟

نایلون مقاوم تر از پلی استر است.
نایلون قابلیت کشانی بیشتری نسبت به پلی استر دارد.

پارچه لباس زیر نایلون؛ مقاوم تر و با قابلیت کشسانی بیشتر از پلی استر است. نایلون آب را به خود جذب می کند در حالی که پلی استر اینکار را نمی کند به همین دلیل نایلون قابلیت کشانی بیشتری نسبت به پلی استر دارد. نایلون رنگ را به خوبی نگه نمی دارد. در کل استفاده از این مواد مصنوعی به دلیل عوارض آن ها توصیه نمیشود. معمولا از نایلون در تولید انواع سبک و مدل سوتین با کیفیت استفاده نمیکنند.

چگونه می توان شورت و سوتین نایلون را از پلی استر تشخیص داد؟

پلی استر، به محض شعله ور شدن، دود سیاه و سنگینی را ایجاد میکند که دارای بویی شیرین و شیمیایی است. پس از برداشته شدن یا خاموش شدن شعله، یک مهره سیاه بسیار سخت روی مواد نسوخته باقی خواهد ماند. نایلون پس از سوختن؛ دود سفیدی را ایجاد میکند که بوی آن تقریباً شبیه کرفس است. به این شیوه میتوانید لباس زیر نایلون را از شورت و سوتین پلی استر تشخیص دهید.

چه جنس لباس زیری مناسب است؟

همانطور که در بالا خواندید، بهترین جنس لباس زیر زنانه، نخ پنبه است. چرا که این نوع پارچه به خوبی جریان هوا را از خود عبور داده و پوست مناطق حساس بدن شما به خوبی نفس میکشد. پزشکان توصیه میکنند که از جنس نخ پنبه برای لباس های که با نواحی خصوصی شما در ارتباط است استفاده کنید.

در این مطلب از مجله لباس سکرت، با انواع جنس لباس زیر و تفاوت کیفیت پارچه های آنها آشنا شدیم و آموختیم انتخاب جنس سوتین و شورت با توجه به محیطی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، متفاوت است. برای خرید بهترین جنس؛ ست های شورت و سوتین از طریق فروشگاه های معتبری که دارای نماد اعتماد ملی، اعتبار ده ساله و پشتیبانی حرفه ای مانند لباس سکرت هستند، اقدام کنید. چرا که لباس زیر مستقیما با نواحی حساس و خصوصی شما در ارتباط است و مهم است که از چه جنس شورتی استفاده کنید. کافیست لباس سکرت را در گوگل سرچ کنید تا مدلهای متنوع را همراه با ویدیو معرفی محصول مشاهده بفرمایید. بهترین راه برای خرید اینترنتی لباس زیر، تشخیص کیفیت لباس از روی ویدیو بدون افکت معرفی محصول است. لطفا نظرات خود را در قسمت کامن بنویسید و نظر سایز عزیزان راجع به جنس مناسب لباس زیر را مشاهده بفرماید.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-18%
-28%
-18%
-18%
-38%
-16%
-16%
-23%
-10%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-11%
-11%
-11%
-11%
-7%
-9%
-4%
-16%
-7%

  1. اشتراک ها: بهترین پارچه لباس خواب✅😍همراه با عکس✅😍کدام پارچه بهتر است!؟

  2. مینا میگوید:

    برای ما زنا جنس لباس زیر خیلی مهمه! دکتر زنان زایمانم بمنم همین حرفای شما رو زد . میگفت باید حداقل هر 12 ساعت یبار شورتم رو تعویض کنم تا عفونت نگیرم و البته از لباس زیر های لاتکسی پرهیز کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *