5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

لباس کراپ چیست؟ انواع مدل کراپ و کاربرد آن ها

لباس کراپ چیست؟ انواع مدل و کاربرد کراپ

یکی از جذاب ترین مدل های لباس دخترانه، انواع مدل کراپ است، که استایل شما را زیباتر می‌کند. مشخصه و ویژگی اصلی لباس کراپ؛ در قد کوتاه آن است که نیم تنه بالای بدن را پوشش می‌دهد. در مورد انواع کراپ و ست کردن آن ها، چه میدانید؟ با بهترین مدل این لباس دخترانه زیبا و روش های ست کردن آن آشنا هستید؟
در ادامه این بخش از مجله لباس سکرت و راهنما انتخاب لباس زیر، با جدیدترین انواع مدل کراپ و نحوه ست کردن آن با استایل و تیپ خود آشنا شوید. همچنین میتوانید بهترین سبک از این لباس خاص را برای خود انتخاب کنید.

نیم تنه کاپ دار فانتزی شیک
خرید نیم تنه فانتزی و مجلسی زنانه مدل کاپ دار

برای خرید جدید ترین انواع مدل کراپ زنانه، به فروشگاه لباس زیر زنانه لباس سکرت مراجعه کنید.

لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟ تاریخ جالب کراپ را بدانید

همانطور که در بالا اشاره شد، در زمان جنگ جهانی دوم که با بحران و کمبود تولید پارچه روبرو بودند، لباس های نیم تنه یا قد کوتاه، وارد عرصه مد آن دوره از تاریخ شدند، که غالبا به عنوان لباس ساحلی و یا شنا، پوشیده می‌شدند.
در دهه های 1970 و 1980 میلادی، انواع مدل های لباس کراپ در میان آقایان خصوصا ورزشکاران و بدنسازان نیز محبوب شد و بخشی از ترند آن زمان مد و استایل انواع مدل لباس زیر را، به خود اختصاص داد.

ویژگی اصلی لباس کراپ در قد کوتاه آن است
ویژگی اصلی لباس کراپ در قد کوتاه آن است

اگر شما دنبال داشتن یک استایل دخترانه و جذاب هستید، حتما از انواع لباس کراپ در استایل خود استفاده کنید.
لباس کراپ، کوتاه تر از بقیه پیراهن ها و تیشرت های معمولی هستند و فقط نیم تنه بالایی شما را می‌پوشانند. کراپ؛ ترکیبی از سوتین و تاپ است.
در ادامه این مطلب، شما را با انواع مدل های لباس کراپ آشنا می کنیم.

همچنین میتوانید نمونه شیکترین انواع کراپ را در قسمت زیر همراه با قیمت و ویدیو محصول، مشخصات و کامنت خریداران، مشاهده کنید.

-4%
-17%
-18%
-25%
-11%
-13%
-23%
-20%

برای خرید شیکترین مدل های کراپ دخترانه، به فروشگاه لباس زیر معتبری مانند برند لباس سکرت مراجعه کنید.

فرق کراپ با نیم تنه چیست؟

فرق کراپ با انواع نیم تنه در مدل آن ها است. کراپ ها عموما طول بیشتری نسبت به مدل های نیم تنه دارند و بلند تر از نیم تنه ها هستند. اما مدل کلی قسمت سینه کارپ و نیم تنه تقریبا مشابه هم هستند. مدل های نیم تنه و کراپ موجود در فروشگاه های معتبر، هم کاپ دار و هم بدون کاپ بوده و تفاوتی از این لحاظ در آن ها وجود ندارد.

درمورد دانستنی های سوتین بدانید: اندازه طبیعی سینه زنانه چقدر است؟ سایز سینه نرمال چیست؟.

فرق کراپ با سوتین چیست؟

کراپ ها، قد بلند تر و پایه بلند تری دارند، حال آنکه سوتین ها عموما پایه ای نداشته و یا قد بسیار کوتاهی دارند. پوشش دهی کراپ ها، بیشتر از سوتین ها است. سوتین ها در تنوع و کاربردهای فراوانی مانند لیفت دهی سینه و فرم دهی در مدل های سوتین فنر دار، سوتین اسفنجی و … برخوردار هستند. اما کراپ ها، فرم و حالت خاصی به سینه نخواهند داد. در این باره مطلب آموزش خوش فرم تر کردن سینه بدون نیاز به عمل جراحی را بخوانید.

کراپ را با انواع شلوار ست میکنند، اما سوتین ها را بامدل های متنوع شورت مانند شورت فانتزی و شورت نخی زنانه و … ست می‌کنند.

انواع مدل کراپ و کاربرد آن ها را بشناسید

به طور کلی، لباس کراپ؛ در دو نوع ورزشی و فانتزی طراحی و تولید می‌شود. تفاوت این دو مدل لباس کوتاه در جنس پارچه های آنها است. لباس کراپ فانتزی عموما از پارچ های توری تولید می‌شوند و لباس کراپ ورزشی را عموما از پارچه های با کشسانی بالا تولید می‌کنند. برای همین میتوان این سبک از سینه بند را در مدل های سوتین لیفت دهنده، سوتین بند متحرک و فرم دهنده سینه نیز، خریداری کرد.

مطالعه بیشتر: کرست چیست؟ با انواع کرست آشنا شوید.

لباس کراپ ورزشی

ست کراپ و شورت اسپرت A07
خرید کراپ و شورت اسپرت از فروشگاه لباس سکرت

لباس کراپ ورزشی یا اسپرت، مانند انواع سوتین ورزشی معمولا در فعالیت های ورزشی پوشیده می‌شود. این مدل لباس های کوتاه دارای دو عدد پد در جلوی لباس هستند. کاربرد این پد ها، برای بالا بردن سینه ها است تا در هنگام انجام ورزش از افتادگی سینه ها جلوگیری شود.

کراپ تاپ 620
خرید کراپ تاپ 620 از فروشگاه لباس سکرت

لباس های کراپ ورزشی، غالبا تنگ و جذب هستند و در طرح و رنگ های متنوع ساده و طرح دار (راه راه، دارای نوشته و …) وجود دارند. همچنین، این نوع لباس های کوتاه از پارچه های کشسانی و با قدرت جذب عرق بالا دوخته می‌شوند تا از بدن ورزشکاران در برابر انواع بیماری ها و حساسیت ها مراقبت نمایند.

در این مورد مطلب سوتین ورزشی چیست! با کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی آشنا شوید را مشاهده کنید.

لباس کراپ فانتزی یا نیم تنه فانتزی چیست؟

نیم تنه یا کراپ فانتزی را با یک عدد شلوارک و یا دامن کوتاه بپوشید
نیم تنه یا کراپ فانتزی را با یک عدد شلوارک و یا دامن کوتاه بپوشید

برای داشتن یک استابل و تیپ نیمه رسمی و زیبا از لباس کراپ فانتزی استفاده کنید. این نوع لباس زنانه، در انواع مدل های بندی، آستین دار و بدون آستین وجود دارند. بهتر است نیم تنه یا کراپ فانتزی را با یک عدد شلوارک و یا دامن کوتاه بپوشید و یا اگر به دنبال استایل لوکس تری هستید، کراپ فانتزی خود را با روبدوشامبر و لباس خواب زنانه خود ست کنید. بهترین و شیکترین مدل لباس خواب زنانه را با تخفیف های ویژه در لباس سکرت مشاهده کنید.


چنانچه استایل کژوال را می پسندید، لباس کراپ با قد کمی بلندتر را با یک و ژاکت در استایل خود بکار بگیرید. معمولا لباس های کراپ فانتزی از جنس تور، نخ، پلاستیک، پلی استر و غیره هستند که ممکن است دارای گلدوزی، پولک، مروارید و یا یک طرح شیک باشند. انواع مدل لباس کراپ فانتزی در جنس های توری و پارچه های دارای کشسانی تولید میشوند، که محبوب ترین مدل های آن، کراپ های توری هستند.

نیم تنه اسپرت 6626
خرید سوتین و نیم تنه اسپرت و ورزشی در فروشگاه لباس سکرت

بهتر است که کراپ فانتزی خود را با انواع مدل سوتین فانتزی و یا لباس خواب فانتزی، هماهنگ کنید. برای آشنایی با انواع سوتین؛ مهم ترین کاربرد و ویژگی آنها که باید بدانید!، این مطلب از لباس سکرت را مطالعه کنید.

خرید شورت زنانه

مطالعه بیشتر: تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید!.

کراپ مجلسی

از جمله محبوب ترین انواع مدل کراپ، کراپ مجلسی است. همانطور که از نام این مدل پوشاک، پیدا است، از کراپ مجلسی در مراسمات و مجالس به عنوان نوعی لباس مجلسی، استفاده می‌کنند.

نیم تنه 0967
خرید نیم تنه 0967

نمونه جدیدترین انواع مدل کراپ مجلسی را در فروشگاه های معتبر لباس خواب زنانه و لباس زیر باکیفیت همانند برند lebassecret که از قدمت بیش از ده سال فعالیت، ویدیو اختصاصی از تمام محصولات، قیمت های بسیار منصفانه و نظرات بیشمار مشتریان برخوردار هستند، میتوان مشاهده کرد.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

درباره سینه بند ها بدانید: سوتین تی شرتی چیست؟ با انواع مدل سوتین تیشرتی آشنا شوید.

کراپ تاپ

کراپ تاپ، مدلی کلی از این سبک لباس زیبا است که میتوان به راحتی آن را با انواع مدل لباس، ست کرد. مدل های متنوع با رنگ های متنوع که میتوان آن ها را با انواع مدل شلوار، ست کرد. در زمان خرید کراپ تاپ، حتما به راهنمای انتخاب سایز لباس زیر، دقت کنید.

مطالعه بیشتر: سوتین مناسب بانوان چاق! با بهترین انواع سوتین برای بانوان چاق، آشنا شوید.

کراپ پسرانه

کراپ پسرانه، مدلی از کراپ است که برای آقایان طراحی شده است. از کراپ پسرانه، برای مکان های خاصی مانند باشگاه و یا فعالیت های ورزشی خاص، استفاده می‌کنند.

کراپ تاپ فانتزی

از جمله محبوب ترین مدل های کراپ های پرفروش در فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند برند Lebassecret، کراپ تاپ فانتزی است که در دسته انواع لباس زیر فانتزی قرار میگیرد. این سبک از کراپ، به سادگی با انواع مدل لباس، قابل ست کردن بوده و میتوان از آن به تنهایی همراه با شلوار و یا دامن زیبا، استفاده کرد.

خرید نیم تنه اسپرت 9036 از فروشگاه فروش سوتین و شورت لباس سکرت
خرید نیم تنه اسپرت 9036 از فروشگاه فروش سوتین و شورت لباس سکرت

کراپ تاپ فانتزی، بخش نیم تنه را پوشش داده و مدل های محبوب آن، میتواند شما را خوش اندام تر و خوش استایل تر از همیشه، نشان دهد. مدل های جدید و به روز کداپ تاپ را با انواع شورت فانتزی در فروشگاه لباس سکرت، ست کنید.

کراپ بلند

کراپ تاپ بلند نیز نوعی کراپ با قد بلند است که برخلاف سایر انواع آن که معمولا تا بخش ناف را پوشش میدهد، تا بخش زیرین شکم را پوشش میدهد. این مدل تاپ کراپ بلند، برای پوشیدن زیر مانتو و لباس های مجلسی، مناسب است.

مطالعه بیشتر: سوتین مناسب برای افرادی که سینه کوچک دارند کدام است؟.

کراپ کبریتی

یکی از انواع مدل کراپ که در فصل های سرد سال، بیشتر مورد استقبال و ترند بوده، انواع کراپ کبریتی است. همانطور که از نام آن پیداست، این سبک از انواع کراپ، از جنس پارچه کبریتی تولید شده و حالت کشسانی بالایی دارد. پارچه های کبریتی معمولا خاصیت حفظ گرمایی بیشتری دارند، برای همین در فصل های سرد سال، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

lebassecret banner

نحوه ست کردن لباس های کراپ

لباس کراپ در استایل های مختلفی از جمله راحتی، ورزشی، اسپرت و حتی مجلسی وجود دارد. به عنوان مثال برای داشتن یک تیپ مهمانی، میتوانید از لباس کوتاه کراپ (مانند مدل چین دار، آستین پفی، آستین مچ دار و …) را با یک شلوار جین، چاک دار و یا لگ براق ست کنید تا یک استایل رسمی و شیک داشته باشید.

کراپ تاپ 763
خرید کراپ تاپ 763

همچنین میتوانید انواع مدل کراپ را با شلوار مام استیال و مام فیت ست کرده و تیپ خود را جذاب تر از همیشه دیزاین کنید. از رنگ های شاد و ست شده با سایر لباس هایتان استفاده کنید. مدل های کراپ با رنگ های گرم برای افرادی با رنگ پوست روشن توصیه می‌شود. برای آشنایی بیشتر و راهنمای در مورد انتخاب لباس زیر و همچنین مواردی که باید درباره انتخاب صحیح لباس خواب بدانید، این سری از مطالب لباس سکرت را دنبال کنید.

خرید شورتکس یا شورت پریودی

مطالعه بیشتر: سوتین هارنس دار چیست؟ با انواع مدل لباس زیر هارنس و عوارض استفاده از آن آشنا شوید.

ست کردن کراپ با انواع شلوار

کراپ نسبت به سایر سینه بند ها مانند سوتین جک دار، سوتین اسفنجی، سوتین توری، برای ست کردن با انواع لباس، بسیار راحت تر بوده و به راحتی میتوان با مدل های متنوع دامن و شلوار، ست کرد.

برای ست کردن کراپ، بهتر است از انواع شلوار مام استایل، شلوار نیم بگ، شلوار های اسلوچی و واید لگ استفاده کنید. تکنیک هایی که در مجله های مد و استایل معروف ایرانی مانند مجله وقت مد، در این باره آموزش داده شده، میتواند برای داشتن شیکترین ست لباس با کراپ، به شما کمک زیادی کند.

توصیه ما، ست کردن انواع کراپ بر اساس فرم بدن، رنگ پوست، استایل و نوع مهمانی با انواع شلوار و دامن زنانه شیک و ترند روز است.

بانوان بخوانند: بهترین روش های مراقبت از واژن برای پیشگیری از بروز عفونت که باید بدانید!.

لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

لباس کراپ، کوتاه تر از بقیه پیراهن ها و تیشرت های معمولی هستند و فقط نیم تنه بالایی شما را می‌پوشانند که میتوان به راحتی آن ها را با سایر لباس ها، ست کرد.

لباس کراپ از کجا بخریم؟

نمونه جدیدترین انواع مدل کراپ مجلسی را در فروشگاه های معتبر لباس خواب زنانه و لباس زیر همانند برند lebassecret که از قدمت بیش از ده سال فعالیت، ویدیو اختصاصی از تمام محصولات، قیمت های بسیار منصفانه و نظرات بیشمار مشتریان برخوردار هستند، میتوان مشاهده کرد.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-9%
-8%
-4%
-15%
-6%
-21%
-17%
-18%
-22%
-16%
-16%
-16%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-14%
-14%
-10%
-12%
-13%
-7%
-10%
-14%
-10%
-11%
-7%

One thought on “لباس کراپ چیست؟ انواع مدل کراپ و کاربرد آن ها

  1. زینب میگوید:

    کراپ رو با شلوار لی و شورتتون ست کنین
    خوبی کراپای اینجا اینه میتونی راحت انتخاب سایز کنی و مطمئن باشی دقیقا چیزی که تو عکس برات میفرستن
    من از اینستا خریدم چیزی که خریدم با چیزی که فرستادن خیلی فرق داشت
    حتما قبل خرید چیزای مثله اینماد و قدمت سایت و تلفن و پاسخگویی فروشگاه رو تست کنین

  2. مریم میگوید:

    لباس سکرت عزیز شما کراپ تاپ هم دارید؟
    میخواستم چند مدل ست لباس زیر سفارش بدم که اگر کراپ تاپ هم دارید یجا سفارش بدم

  3. هستی میگوید:

    واقعا راس میگن یا چیزی نخرین و یا بهترینش رو بخرید
    من 2 سال پیش از لباس سکرت کراپ تاپ خریدم هنوزم عالی مونده و تغیر نکرده

  4. لیلی میگوید:

    کراپ یا نیم تنه رو میشه با خیلی چیزا ست کرد. کراپ رو میشه با شلوار لی یا دامن باریک ست کرد و خیلی شیک میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *