5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

نیم تنه چیست؟ راهنمای خرید و ست کردن انواع مدل نیم تنه

نیم تنه چیست!؟ همه چیز در مورد فرق نیم تنه و سوتین با شرح کامل

احتمالا برای شما هم سوال شده که نیم تنه چیست و چه فرقی با سوتین دارد!؟ نیاز به حمایت بالا از سینه ها در زمان ورزش، پیاده روی و دویدن، باعث طراحی و تولید نیم تنه زنانه شد. نیم تنه، یکی از محبوب ترین انواع لباس زیر به شمار می‌رود. فعالیت های بدنی، باعث می‌شود، که تکان های شدیدی به سینه بانوان وارد شود، که این میتواند به بافت سینه آسیب برساند. برای همین نیاز است که خانم ها از انواع مدل نیم تنه؛ برای حمایت بیشتر از سینه های خود استفاده کنند.
در این بخش از سری مطالب راهنما انتخاب لباس زیر از مجله لباس سکرت، شما را با انواع مدل نیم تنه آشنا کرده و راهنمای لازم را برای خرید و ست کردن انواع مدل نیم تنه زنانه، ارائه خواهیم داد.

نیم تنه اسپرت 1609 مناسب برای ورزش
خرید نیم تنه اسپرت 1609 از فروشگاه لباس زیر ارزان

نیم تنه چیست و چه کاربردی دارد!؟

نیم تنه، نوعی از لباس زیر زنانه است که بسیار نرم و راحت بوده و پشتیبانی و حمایت خوبی از سینه دارد. مدل های متنوع نیم تنه، علاوه بر پوشش، از سینه حمایت کرده و شما را خوش فرم تر و خوش استایل تر، نشان خواهد داد.

نیم تنه زیپ دار زنانه 2089
خرید سوتین ورزشی و نیم تنه زیپ دار زنانه 2089

سینه ها، از پوست و رباط های کوپر تشکیل شده اند و هیچ ماهیچه ای ندارند. بنابراین بدون پشتیبانی مناسب، می‌توانند دچار افتادگی و یا آسیب شوند. از طرفی دیگر با انجام برخی از تمرینات ورزشی، شما عرق می‌کنید. انواعی از نیم تنه ها و یا سوتین های اسپرت یا ورزشی وجود دارند که برای این منظور طراحی شده اند.

ست کراپ شورت اسپرت A07
ست کراپ شورت اسپرت A07

امروزه بسیاری از خانم ها حتی برای استفاده روزانه خود از این مدل سوتین فانتزی، به عنوان لباس زیر بهره می‌گیرند. نیم تنه در اندازه، طرح و جنس های مختلفی تولید شده، که متناسب با سایز سینه، انتخاب می‌شوند. اگر می‌خواهید با ویژگی ها، مزایا و معایب و تفاوت انواع نیم تنه با سوتین معمولی بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

برای خرید انواع مدل نیم تنه، با تخفیف ویژه و تکرار نشدنی، به این بخش از فروشگاه لباس سکرت مراجعه کنید.

-9%
-8%
-4%
-21%
-17%
-18%
-16%
-16%
-23%
-14%
-20%
-20%

درباره دانستنی های سوتین بدانید: اندازه طبیعی سینه زنانه چقدر است؟ سایز سینه نرمال چیست؟.

انواع نیم تنه

از نیم تنه، به عنوان راحت ترین نوع سوتین نیز یاد می‌شود. در زیر، انواع مدل نیم تنه و روش های ست کردن آن ها را مشاهده خواهید کرد.

نیم تنه ورزشی

نیم تنه ورزشی، نوعی از سوتین ورزشی است که بیشترین میزان حمایت از بافت سینه را به همراه دارد. نیم تنه های ورزشی، علاوه بر زیبایی، بسیار نرم و لطیف بوده و از بافت نرم سینه، به خوبی حمایت می‌کنند.

نیم تنه اسپرت 1609 با رنگبندی متنوع
خرید نیم تنه اسپرت 1609 از فروشگاه لباس زیر ارزان لباس سکرت

از نیم تنه های ورزشی هم برای فعالیت های سنگین مانند ورزش کردن و هم فعالیت های روزانه استفاده میکنند. ست کردن این سبک از انواع مدل نیم تنه، بسیار آسان است. بهتر است نیم تنه ورزشی را با انواع شورت نخی و لباس زیر نخی که از بیشترین میزان جذب رطوبت برخوردار است، ست کنید.

نیمتنه و شورت اسپورت نخ پنبه 005
ست نیمتنه و شورت اسپورت ورزشی دخترانه از جنس نخ

بیشتر بدانید: لباس کراپ چیست؟ انواع مدل کراپ و کاربرد آن ها.

نیم تنه فانتزی

برخی از انواع مدلهای نیم تنه برای استفاده در روزمرگی توسط خانم ها پوشیده می‌شود. ظاهر و نوع پوشش دهی آنها مانند مدل ورزشی است. با این تفاوت که پارچه به کار رفته در آنها فانتزی تر و ظاهری زیباتر دارند. حتی در بعضی از نیم تنه های روزانه، تزئیناتی مثل تور به کار رفته است.
نیم تنه فانتزی، نوعی لباس زیر فانتزی است که علاوه بر حمایت ویژه از سینه، همانند سوتین جک دار، سوتین اسفنجی و انواع سوتین فانتزی؛ فرم زیبا و خوش حالتی به سینه خواهد داد.

نیم تنه کاپ دار فانتزی شیک
خرید نیم تنه فانتزی و مجلسی زنانه مدل کاپ دار

بانوان بدانند: تاریخ انقضای شورت و سوتین چقدر است؟ عمر مفید لباس زیر چه میزان است؟.

نیم تنه زیپ دار

یکی دیگر از انواع مدل نیم تنه، که بسیار محبوب و پرفروش بوده است، نیم تنه زیپ دار است. این سبک از نیم تنه، با استفاده از زیپ تعبیه شده در قسمت جلو، باز و بسته می‌شود. راحتی در استفاده، جنس و کیفیت مناسب، از جمله مزیت های این مدل از نیم تنه است که عکس آن را در قسمت زیر مشاهده میکنید.
برای خرید انواع مدل نیم تنه، به فروشگاه های معتبری که مانند لباس سکرت از قدمت 10 ساله برخوردار هستند، مراجعه کنید.

نیمتنه اسپورت فانتزی نخی1910

بیشتر بدانید: عوارض سایز نا مناسب سوتین چیست؟.

نیم تنه دخترانه

نیم تنه دخترانه، نوعی از لباس زیر است که برای دختران نوجوان که تازه به بلوغ رسیده اند، مناسب است. در مطالب قبلی درباره سوتین تینیجری یا دخترانه و از چه سنی باید سوتین ببندیم!؟ خصوصیات مهم انتخاب اولین سوتین توضیح دادیم. این مدل لباس زیر نیز، به دلیل نرمی و راحتی و پشتیبانی از سینه که با خود به همراه دارد، برای دختران نوجوان، بسیار ایده آل است.

برای بانوان جذاب خواهد بود: راه های افزایش سایز سینه با لباس! با انواع روش افزایش سایز سینه آشنا شوید.

موارد مهم در خرید نیم تنه

  • به کیفیت و جنس نیم تنه دقت کنید. سعی کنید از جنس های نرم و لطیف استفاده کنید.
  • سایز نیم تنه مهم است. در انتخاب سایز، دقت داشته و از خرید مدل های تنگ و یا گشاد، خودداری کنید.
  • قبل از اولین استفاده، حتما لباس زیر خریداری شده را بشویید.
  • از فروشگاه های معتبری که سابقه فعالیت طولانی و مجوز های قابل پیگیری برخوردار هستند، خرید کنید.

فرق نیم تنه با سوتین چیست؟

اساسا نیم تنه؛ دارای دو سری بند پهن در بخش شانه ها و یک تکه در بخش سینه ها است که نیمی از تنه خانم‌ها را تا زیر سینه می‌پوشاند. از جمله تفاوت‌های نیم تنه با سوتین؛ عدم وجود فنر و یا سیم در داخل آنها، راحتی فوق العاده در بدن، انعطاف پذیری بالا و داشتن حمایت کافی از سینه ها است.
همانطور که می‌دانید، سینه بندهای عادی، معمولا دارای فنر و یا سیم هایی هستند که می‌توانند به راحتی به پوست آسیب بزنند. نیم تنه ها، اساسا راحت تر از کرست به نظر می‌رسند، اما اندازه آنها با یکدیگر فرقی ندارد.

نمونه از سوتین زنانه

بنابراین اگر می‌خواهید یک سوتین ورزشی خریداری کنید، اندازه آن را کمتر در نظر نگیرید و سایز سینه خود را محاسبه نمایید. برای راهنمای بیشتر به مطلب راهنمای انتخاب سایز لباس زیر، نکات مهم در مورد راهنمایی انتخاب سایز سوتین که باید بدانید، مراجعه کنید.

یکی دیگر از تفاوتهای اصلی این مدل لباس زیر زنانه، با سوتین های معمولی در عملکرد و هدف آن است. در واقع، کرست های روزمره برای حمایت از سینه ها و استایل و زیبایی استفاده می‌شوند.
در حالی که داشتن لباس زیری که در هنگام راه رفتن و یا ورزش کردن از سینه ها، بیشترین حمایت و پشتیبانی را انجام دهد، ضرورت دارد. یک نیم تنه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. از طرفی، لباس زیر ورزشی، میتواند اعتماد به نفس لازم برای انجام ورزش در داخل باشگاه و یا در کنار افراد دیگر را به شما بدهد.

درباره انواع مدل و سبک سوتین بدانید: هر سوتین برای چه مکان و چه لباسی مناسب است؟.

نیم تنه، راحت ترین نوع سوتین است

انواع مدل نیم تنه دخترانه، با توجه به فرم خاصی که دارند، جزو راحت ترین انواع مدل سوتین به شمار میروند. نیم تنه دخترانه، بر خلاف سوتین فنردار، سوتین فانتزی و سوتین لیفت دهنده، بسیار راحت بوده و از پارچه های نرم و لطیفی ساخته می‌شوند.

مطالعه بیشتر: انواع گن های لاغری و فرم دهنده؛ خواص و مضرات استفاده از آنها.

ویژگی ها و فواید و معایب نیم تنه یا لباس زیر اسپرت چیست؟

یک لباس زیر ورزشی و یا نیم تنه متناسب با اندازه شما، حرکت سینه را به حداقل می‌رساند و از جهش بیش از حد جلوگیری می‌کند. اما بالعکس، سوتین های معمولی که ممکن است، به خوبی قفسه سینه را نپوشاند، که این خود منجر به درد و حتی آسیب به بافت پستان می‌شوند.

بنابراین یکی از فواید اصلی نیم تنه ها در زمان ورزش کردن و فعالیت های بدنی است تا کمترین آسیب را ببینید. چرا که بسیاری از بانوان عزیز، احتمالا به دلیل دردهای عضلانی از انجام برخی از ورزش‌ها خودداری می‌کنند. در حالی که پوشیدن سوتین های ورزشی از زیر لباس، تا حد زیادی از بروز این عوامل جلوگیری می‌کند.

معرفی تمام ویژگی ها و فواید نیم تنه یا لباس زیر اسپورت

به طور کلی یک لباس زیر اسپرت یا نیم تنه؛ متناسب با اندازه سینه و شدت ورزش، از دردهای گردن، کمر، کتف و شانه ها جلوگیری به عمل می‌آورد. آنها به گونه ای طراحی شده اند تا 70درصد ضربه های ناشی از حرکتهای ناگهانی را دفع کنند و به شما آرامش و راحتی کامل را در حین ورزش و یا پیاده روی می‌دهند.

نیم تنه های ورزشی برای؛ از بین بردن تعریق، کمک به حرکات کششی و جلوگیری از تحریکات پوستی، احتیاج به پارچه ای نرم، کشی و قابل تنفس دارند. نیم تنه زنانه؛ این ویژگی ها را دارد و همینطور تمامی قفسه سینه را به طور کامل می‌پوشاند.

برای دخترانی که سینه هایی پر حجم دارند، بندهای پهن و درزهای صاف برای جلوگیری از بریدگی و حساسیتهای پوستی ضروری است. توجه داشته باشید، در زمان انتخاب و خرید سوتین، راحتی، دوخت بدون درز و استفاده از پارچه نرم با کشسانی عالی را در نظر بگیرید.
از معایب نیم تنه ها، میتوان به عدم وجود بند قابل تنظیم اشاره کرد. از طرفی دیگر تنوع طرحهای فانتزی و توری در آنها نسبت به بقیه سوتین ها کمتر است.

مطالعه بیشتر: آموزش خوش فرم تر کردن سینه بدون نیاز به عمل جراحی.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-9%
-8%
-4%
-15%
-6%
-21%
-17%
-18%
-22%
-16%
-16%
-16%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-14%
-14%
-10%
-12%
-13%
-7%
-10%
-14%
-10%
-11%
-7%

One thought on “نیم تنه چیست؟ راهنمای خرید و ست کردن انواع مدل نیم تنه

  1. ریحانه علیزاده میگوید:

    عالی بود نیم تنه فول االعاده راحت و در عین حال زیباست
    من از برند لباس سکرت نیم تنه هامو خریدم و تاحالا راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *