5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

چرا نباید از شورت گیاهی استفاده کنیم؟! با خواص و عوارض و مشکلات پوستی شورت گیاهی آشنا شوید

چرا نباید از شرت گیاهی استفاده کنیم؟ 4

شاید پزشکان و متخصصان به شما هم، توصیه های در مورد لباس زیر و مخصوصا انواع مدل شورت داشته اند. حتما می‌دانید که جنس شورت و تمیزی آن، در سلامتی و بهداشت جنسی شما تاثیر گذار است. چند سالی است که پدیده ای به اسم شورت گیاهی در بازار محصولات لباس زیر به وجود آمده است. اما آیا میدانید شورت گیاهی چیست و چه عوارضی دارد!؟ آیا لباس زیر گیاهی؛ برای شما و سلامتی جنسی شما مضر است؟ شورت گیاهی بهتر است یا شورت نخی
در این مطلب از سری مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر، از فروشگاه لباس سکرت (lebassecret.com)، همه اطلاعات لازم در مورد انواع شورت گیاهی، فواید و عوارض آن را توضیح خواهیم داد. پس از خواندن این مقاله قطعا در انتخاب لباس زیر خود، بهتر و آگاه تر خواهید بود.

شورت گیاهی؛ تمام فواید و یا مضرات استفاده از این شورت های گیاهی و عوارض آن
تمام فواید و مضرات استفاده از شورت های گیاهی را در این مقاله مطالعه بفرمایید.

در سری مطالب قبلی در مورد بهترین جنس لباس زیر، راهنمای انتخاب سایز لباس زیر و همچنین تاثیر لباس زیر در سلامت زنان به صورت کامل توضیح دادیم.

چرا نباید از شورت گیاهی استفاده کنیم؟

شورت گیاهی؛ یکی از محصولات لباس زیر است که وارد بازار پوشاک، شده است. این مدل شورت ها، همانند سایر محصولات زیر پوش ها، دارای معایب و مزایایی می‌باشند. در این مطلب از مجله لباس سکرت، قصد داریم در رابطه با این که چرا نباید از شورت گیاهی استفاده کنیم! توضیح دهیم، همچنین در ادامه با توضیحات کاملی در رابطه با مزایای استفاده از شورت نخی و نقش کیفیت لباس زیر در سلامت و بهداشت بانوان را خواهیم داد.


در هر زمان برای انواع مدل خرید شورت ارزان و باکیفیت، در جشنواره ویژه فروش انواع مدل لباس زیر با کیفیت، همراه با فیلم معرفی محصولات، به فروشگاه لباس سکرت مراجعه بفرمایید.

-18%
-28%
-18%
-18%
-38%

مطالعه بیشتر درباره لباس زیر: کرست چیست؟ با انواع کرست آشنا شوید.

شورت گیاهی از کجا آمد؟ تاریخچه شورت های گیاهی را بدانید!

پیشرفت تکنولوژی در صنعت لباس زیر، همانند تمام صنایع دیگر اتفاق افتاد. تکلنولوژی دوخت پارچه ها گسترش یافت و بزرگان این صنعت روی به طراحی و تولید پارچه های جدیدی کردند که این نیاز روزافزون به شورت و لباس زیر را پاسخگو باشند.
اما در این میان، شرکت های محدودی، با ارایه محصولات جدید مانند لباس زیر گیاهی، سعی در فریب مشتری و کسب درآمد بیشتر داشتند.

پارچه گیاهی؛ محصولی جدید با فناوری جدید و ارزانی بود که البته با سوءاستفاده از کلمه “گیاهی” پا در عرصه مد و پوشاک گذاشت. از این لباس به عنوان پوشاکی یاد شد که به ادعای تولید کننده آن، از الیاف پنبه تولید شده است. اما با گذشت زمان ثابت شد که همانند مسواک های ارزان قیمتی که در ایستگاه های مترو به نام مسواک نانو به فروش می‌رسانند، این نیز فریبی بیش نبود.

لباس زیر گیاهی؛ بازی با کلمات برای فریبکاری و گول زدن مشتریان ساده لوح بوده است.
در واقع پدیده لباس زیر گیاهی؛ صرفا بازی با کلمات برای فریب مشتریان بوده است.

ههمانطور که در مطلب بهترین جنس لباس زیر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ نیز توضیح دادیم، در تولید پارچه و لباس زیر گیاهی؛ از الیاف پنبه ای و ابریشمی استفاده نمی‌شود. پس از برسی های انجام شده بر روی شورت های گیاهی، ثابت شد که این مدل از لباس زیر زنانه لوکس، برای پوست شما مضر بوده و امکان تحریک سلول های پوستی شما را بیشتر می‌کند.

جنس لباس زیر گیاهی به گونه است که به ایجاد بیماری پوستی و عفونت واژینال در خانم ها منجر خواهد شد. در واقع پدیده لباس زیر گیاهی؛ صرفا بازی با کلمات برای فریب مشتریان بوده است.

به همین دلیل است که بهتر است از انواع مدل لباس زیر گیاهی، استفاده نکرده و به جای آن از مدل های لباس زیر نخی شیک و شورت نخی با کیفیت برای حفظ سلامتی خود، استفاده کنید.

برای آشنایی با انواع مدل ویژگی های شورت پروتز دار و شورت بارداری و شورت یک بار مصرف، اینجا کلیک کنید.

عوارض شورت گیاهی چیست؟

با توجه به استفاده از مواد پلاستیکی در تولید شورت گیاهی، همانطور که در مطلب تاثیر لباس زیر در سلامت زنان توضیح دادیم، این مدل شورت، باعث به دام افتادن رطوبت در نواجی خصوصی بدن خواهد شد. در نتیجه احتمال ایجاد عفوت تناسلی و ابتلا به قارچ و باکتری را بسیار افزایش خواهد داد.

مواد پلاستیکی شورت گیاهی، باعث ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی پوستی خواهد شد. همچنین مواردی گزارش شده که استفاده از لباس زیر گیاهی، سرطان زا است. برای همین به صورت کلی، فروش مدل های متنوع شورت گیاهی، ممنوع شد.

بیشتر بدانید: آموزش انواع روش پاک کردن لکه از روی شورت.

آیا کیفیت لباس زیر در زندگی شما تاثیر گذار است؟

در سال های اخیر بیماری و امراض مربوط به نواحی تناسلی با روند چشمگیری رو به افزایش است. کارشناسان بهداشت و پزشکان متخصص، یکی از اصلی ترین دلایل این رخداد را استفاده از لباس زیر نامناسب عنوان کرده اند. طبق تحقیقات علمی به عمل آمده توسط دانشگاه علوم پزشکی آمریکایی MUA؛ عدم کیفیت پارچه شورت ها، توجه نکردن به سایز مناسب لباس زیر، انتخاب جنس پارچه مضر، همگی تاثیرات منفی بر سلامتی و بهداشت بانوان خواهند داشت.

در این باره مطلب راهنمای انتخاب سایز لباس زیر، نکات مهم در مورد راهنمایی انتخاب سایز سوتین که باید بدانید را بخوانید.

باتوجه به اهمیت استفاده از شورت های باکیفیت، کمپانی ها زیادی، سعی دارند با تولید محصولات با کیفیت و جدید به نحوی نقش مثبتی را در این زمینه ایفا نمایند. از جمله این کمپانی های معروف و مطرح در زمینه تولید شورت های باکیفیت، برند Calvin Klein، کمپانی ویکتوریا سکرت و برند لباس سکرت نام برد که با تولید محصولات باکیفیت، رضایت مشتری را جلب کرده و سهم بزرگی از بازار لباس زیر و لباس خواب ایران را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بدانید: بهترین لباس زیر بارداری چیست؟ کدام شورت و سوتین برای زنان باردار، مناسب است؟.

عکس از تنوع رنگی بالا در شورت های گیاهی، از جمله خصوصیات آن است
ترکیب رنگی بالا در شورت های گیاهی

مطالعه بیشتر: آیا استفاده از سوتین سرطان زا است؟.

حساسیت پوستی به پارچه گیاهی، از معایب بزرگ شورت های گیاهی است

لباس زیر گیاهی؛ دارای وزن بسیار سبکی است که در زمان استفاده، سنگینی خاصی را روی پوست احساس نمی‌کنید. اما استفاده از الیاف مصنوعی و غیر ارگانیک، سبب بروز مشکلات پوستی زیادی می‌شود که این الیاف مصنوعی، در برخی موارد سبب بروز حساسیت پوستی خواهد شد. مخصوصا در نواحی کشاله ران که تماس مستقیم با این محصول را دارد.

سعی کنید به جای شورت گیاهی، از انواع مدل شورت نخی زنانه و ست شورت و سوتین مرغوب استفاده کنید.

عکس در مورد حساسیت پوستی به شورت گیاهی، یکی از مشکلات استفاده از پارچه های گیاهی است.
استفاده از الیاف مصنوعی و غیر ارگانیک؛ سبب بروز مشکلات پوستی زیادی می شود

مطالعه بیشتر: سوتین مناسب برای لباس مجلسی چیست؟ با بهترین سینه بند برای زیر لباس مجلسی آشنا شوید.

از عوارض شورت گیاهی، جلوگیری از تنفس سلولی است

علاوه بر حساسیت شورت های گیاهی، که در تهیه آن ها از الیاف مصنوعی استفاده می شود در گفتار عامیانه به شورت پلاستیکی شهرت دارند. این شورت ها؛ با داشتن بافت بسته و جنس بی کیفیت از گردش هوا جلوگیری می‌کنند که در نهایت با تجمع بوی بد و تعرق علاوه بر عرق سوز شدن در ناحیه تناسلی و کشاله ران سبب ایجاد بیماری های عفونی و رشد قارچ و باکتری خواهد شد.
این در حالتی است که پوست شما به مواد پلاستیکی حساس نباشد در غیر این صورت عواقب جبران نا پذیری را به دنبال دارد.

در انتخاب انواع لباس زیر مانند سوتین فانتزی شیک، سوتین فنردار با کیفیت، سوتین ورزشی جذاب، سوتین لیفت دهنده و سوتین اسفنجی و انواع شورت، با توجه به اینکه مدت زیادی با پوست شما در تماس هستند، دقت بیشتری داشته باشید.

-18%
-18%
-18%
-38%
-16%
-10%
-11%

مطالعه بیشتر: لباس خواب فانتزی و کاستوم چیست؟ ویژگی ها، تفاوت ها.

کشسانی نامناسب، از مشکلات لباس زیر گیاهی است

از دیگر دلایلی که سبب سلب استفاده شما از انواع شورت گیاهی می‌شود عدم حالت کشسانی آن است. در بهترین حالت اگر این محصولات از مواد کاملا ارگانیک و اصلی نیز تهیه شود باز هم حالت کشسانی متناسبی نخواهند داشت و در صورت استفاده از سایز های نامتناسب بدون شک حس ناخوشایندی به شما دست خواهد داد به علاوه هیچ گاه نمی توانید از این محصول به عنوان تکه ای از لباس خواب استفاده کنید چرا که به دلیل نداشتن حالت کششی و ارتجاعی آرامش و راحتی را از شما خواهد گرفت.

مطالعه بیشتر: چرا باید از لباس زیر استفاده کنیم!؟ ۱۱ مشکل مهم در استفاده نکردن از لباس زیر.

استفاده از شورت گیاهی چه معایب و مشکلاتی را به دنبال دارد؟

به طور کلی می توان گفت که محصولاتی که با نام شورت گیاهی به بازار عرضه می‌شوند، در صورتی قابل اعتماد هستند که دارای قیمت متناسب باشند و چنان چه این محصولات را با قیمت بسیار کم در اختیار شما قرار گرفت از خرید آن خودداری نمایید. این مدل از شورت زنانه دارای معایبی از جمله موارد زیر می باشند:

دلایلی که نشان دهنده معایب استفاده از شورت گیاهی است
مضرات استفاده از شورت گیاهی
  • عدم گردش هوا که سبب تجمع بو بد و تعرق میشود
  • ایجاد حساسیت های پوستی؛ از جمله مشکلات شورت گیاهی است.
  • افزایش احتمال باکتری و قارچ
  • عدم داشتن حالت ارتجاعی و کششی
  • شستشوی سخت
  • لکه پذیری بالا
  • استفاده از الیاف شیمیایی و پلاستیکی

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

بیشتر بدانید: انواع سبک شورت زنانه! با ویژگی انواع مدل شورت زنانه آشنا شوید.

چرا نباید از شورت گیاهی استفاده کرد؟

این پارچه های گیاهی با درصد کمی از جذب رطوبت و عرق تولید شده اند و همبن امر سبب شده که نتوان به صورت طولانی مدت از آن ها استفاده کرد زیرا با تجمع بوی بد و عرق سبب ایجاد قارچ و باکتری در نواحی تناسلی می‌شوند. این محصولات ممکن است با پوست بدن سازگاری نداشته باشند و در نهایت با آسیب رساندن به بافت پوست سبب بروز بیماری های عفونی و پوستی نیز می‌شوند.

برای مشاهده، انتخاب و خرید شورت نخی باکیفیت، کلمه لباس سکرت را سرچ بفرمایید یا روی این لینک کلیک کنید.

شورت نخی دخترانه، جنس نخی و با پارچه نخ پنبه
شورت نخی ضد حساسیت دخترانه برای استفاده روزمره

چرا استفاده از شورت نخی به خانم ها توصیه می شود؟

استفاده از شورت های نخی و یا شورت های نانو باکیفیت، توسط متخصصان زنان توصیه می شود. شورت های نخی و نانو اصل؛ به دلیل بافت تنفس پذیر خود، جریان هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند. پوست شما باید به صورت مرتب با جریان هوا در ارتباط باشد. در این صورت از بروز عفونت های قارچی و باکتریایی جلوگیری می‌شود.

خرید شورت زنانه

بیشتر بدانید: لباس زیر مخصوص افراد حساس! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟.

اهمیت نقش شورت زنانه در بهداشت و سلامت خانم ها تا چه اندازه است؟

عفونت در نواحی تناسلی یکی از شایع ترین بیماری هایی است که همه ساله بانوان زیادی به آن مبتلا می شود. با وجود خطرناک بودن این امراض در طولانی مدت اما می توان به سادگی از بروز آن ها جلوگیری کرد. یکی از عمده دلایل بروز جنین رخدادی استفاده از لباس زیر نامناسب مخصوصا شورت زنانه است که می تواند نقش مهمی در جلوگیری از چنین بیماری هایی داشته باشد.

استفاده از لباس های تنگ و شورت بی کیفیت که با داشتن بافت ریز از گردش هوا جلوگیری می کند، منجر به بروز بیماری های عفونی خواهد شد و با وجود تعریق زیاد علاوه بر این که سبب ایجاد بوی بد خواهد شد جایگاه مناسبی برای رشد و تکثیر قارچ و باکتری ایجاد می نماید. گفتنی است که در صورت عدم توجه به علایمی همچون خارش و ترشحات غیر معمول ممکن است در آینده نزدیک دچار بیماری های خطرناک تناسلی شوید.

شورتکس زنانه
شورتکس زنانه یا شورت بهداشتی

استفاده از الیاف پلاستیکی در برخی از مدل های شورت گیاهی سبب ایجاد گرما در نواحی تناسلی می شود که در نتیجه عرق سوز شدن کشاله ران را به دنبال دارد به علاوه نفوذ عرق تاثیر منفی بر روی رنگدانه های پوستی دارد و سبب ایجاد هاله تیره رنگ بر روی پوست می شود. در زمان خرید لباس زیر آنلاین، حتما به جنس باکیفیت و اعتبار فروشگاه عرضه کنند دقت کنید.

با توجه به مطالب عنوان شده، می توان گفت که استفاده از شورت مناسب می تواند تا درصد قابل توجهی از بروز بیماری های زنانه جلوگیری کند همین امر سبب می شود که خانم ها با رعایت نکات بهداشتی و همچنین تعویض زود به زود شورت بتوانند مانع از ابتلا به بیماری های عفونی شوند.

مطالعه بیشتر: لباس زیر مناسب برای ورزش و ویژگی ها.

از لباس زیر گیاهی و فانتزی چه مدت استفاده کنیم؟

از انواع شورت گیاهی یا توری و همچنین شورت فانتزی و جذاب، در بهترین حالت، طی مدت زمان کوتاه و نهایتا چند ساعته استفاده کنید. البته در برخی موارد نیز ممکن است بدن به جنس پارچه آن واکنش سریع داشته باشد و پس از مدت کوتاهی پوست دچار خارش شود

بنا به دلایل عنوان شده شورت نخی با داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا می تواند انتخاب ایده آل برای استفاده روزمره باشد که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد همچون ضد حساسیت، گردش هوا، جذب رطوبت و… نقش مهمی در سلامت بانوان ایفا می کنند.

استفاده از شورت های بهداشتی به جای شورت های گیاهی! کدام به صرفه تر است؟

در نظر داشته باشید که استفاده از شورت های بهداشتی بدون کیفیت که به صورت مستقیم با سلامت شما در ارتباط مستقیم است می تواند عواقب بدی مانند بماری های عفونی در پی داشته باشد. هزینه خرید لباس زیر باکیفیت از هزینه درمان و امور پزشکی بسیار کمتر است، پس به شدت توصیه می کنیم از محصولات با کیفیت بهره بگیرید. برای خرید شورتکس و یا لباس زیر و لباس خواب با کیفیت به این صفحات مراجعه بفرمایید.

لباس زیر گیاهی مفید است یا مضر؟

اکنون شما با مضرات و فواید استفاده از شورت گیاهی آشنا شدید. عوارض استفاده از لباس زیر گیاهی را مطالعه کردید. انتخاب لباس زیر مناسب مهم است؛ چون با سلامت جنسی شما به صورت مستقیم در ارتباط است. برندهای معتبر، از محصولات لباس زیر و لباس خواب خود عکس و ویدیو تهیه می‌کنند تا مشتری با خیال آسوده تری، مدل مورد نظر خود را انتخاب کند.

همچنین اعتبار برند را از طریق نماد اعتماد ملی و نظر مشتریان در مورد آن محصول چک کنید. تمام این موارد را در فروشگاه های شورت و سوتین معتبر مانند لباس سکرت می‌توانید مشاهده بفرماید.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-18%
-28%
-18%
-18%
-38%
-16%
-16%
-23%
-10%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-11%
-11%
-11%
-11%
-7%
-9%
-4%
-16%
-7%

  1. بانو میگوید:

    اتفاقا عالی بودن نرم و انعطاف پذیر و راحت بر عکس لباس نخی و ضد تعریق و عفونت… ولی چون خارجی بودن دیگه موجود نیستن ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *