5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن

لباس بادی؛ خواص، ویژگی ها، جنس

لباس بادی؛ یکی از مدل های متنوع لباس زیر است، که با داشتن طراحی خاص، از ویژگی های خاصی برخوردار است. بادی؛ به دلیل مدل زیبا و کاربرد خاص خود، بین بانوان محبوب است، اما آیا میدانید بهترین جنس لباس بادی چیست؟ با انواع بادی آشنا هستید؟
در این بخش از سری مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر، از مجله لباس سکرت، با انواع مدل لباس بادی آشنا خواهید شد و کاربرد هر کدام را خواهید دانست.

لباس بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

لباس بادی؛ نوعی لباس زیر فانتزی یک تکه، متناسب با فرم بدن، با ویژگی تنگ و چسبان بودن است. بادی؛ قسمت تنه و فاق و گاها دست ها و پاها را می‌پوشاند و می‌توان از مدل های مخصوص لباس بادی؛ به عنوان لباس شنا در استخر و یا سواحل استفاده کرد.

سبک لباس بادی شبیه به یک لباس شنای یک پارچه است، اگرچه تفاوت های با هم دارند اما هر دو همانند مدل های متنوع شورتکس، مدلی محبوب از لباس زیر بانوان به شمار می‌آیند.

از لباس بادی؛ به عنوان لباس خواب نیز استفاده می شود که در این عکس نمونه ای از انواع آن را مشاهده می کنید.
نمونه از انواع لباس بادی که در ظاهر شبیه به لباس شنا است.

بادی؛ بر خلاف لباس شنا، دارای قلاب یا پارچه مخمل، در قسمت فاق شورت است. لباس های آویز دار بادی، آویز دهانه فاق را به سمت جلو و به قسمت زیر شکم منتقل می‌کنند تا به راحتی استفاده شوند. این نوع لباس ممکن است دارای آستین و بندهای شانه و یقه های مختلف و یا مانند انواع نیم تنه بدون آستین باشد.

درباره دانستنی های سوتین, بدانید: اندازه طبیعی سینه زنانه چقدر است؟ سایز سینه نرمال چیست؟.

سوتین مناسب برای استفاده در زیر لباس بادی چیست؟

مدل های متنوعی از سوتین وجود دارد که میتوان برای استفاده در زیر لباس بادی استفاده کرد. انتخاب این مورد به سلیقه شما دارد. اما بهترین انواع سینه بند برای استفاده زیر لباس بادی؛ کراپ تاپ، سوتین توری، سوتین فانتزی، سوتین اسفنجی است که میتوانید آن ها را با تخفیف ویژه در فروشگاه آنلاین لباس سکرت، خریداری کنید.

-20%
-25%
-25%
-21%
-22%
-24%
-31%

برای تولید لباس بادی از چه الیافی استفاده می شود؟

در مطالب قبلی، درمورد بهترین پارچه لباس خواب و بهترین جنس لباس زیر توضیح دادیم. لباس بادی، یکی از لباس های پر مصرف در مهمانی و مجالس است که در کنار انواع روبدوشامبر زنانه ساتن ابریشم، مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد.

البته از مهم ترین کاربرد های این لباس نیز میتوان به؛ استفاده به عنوان لباس خواب اشاره کرد. در واقع بادی؛ نوعی از لباس خواب زنانه است که می‌توان در مهمانی ها هم از آن بهره برد. شیکترین مدل های لباس خواب را در فروشگاه لباس سکرت مشاهده بفرمایید.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید!.

جنس بادی از چیست؟

لباس بادی، از مواد الاستیکی و کش مصنوعی تولید می شود.
لباس بادی؛ از الیاف کش مصنوعی تولید می شود.

بادی؛ از الیاف کشی مصنوعی تولید شده و در مدل های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته تا استفاده های متعددی از آن شود. در حالت دیگر در تهیه انواع مدل لباس بادی؛ از الیاف نایلونی استفاده می‌شود که دلیل اصلی آن، کاهش وزن پارچه و کشسانی بیشتر برای حالت بدن نمایی زیباتر است.

لباس بادی از الیاف متنوعی مانند نخ، چرم و ساتن و .. تولید می شود که شما براساس نوع  پوشش خود آن را انتخاب می کنید.
لباس بادی از الیاف متنوعی مانند نخ، چرم و ساتن و .. تولید میشود که شما بر اساس نوع پوشش خود آن را انتخاب میکنید.

البته در برخی موارد نیز می‌توان این محصول را در الیاف متنوعی همچون نخ، ساتن ابریشم، انواع چرم، دانتل و … خریداری نمود، که انتخاب هر یک به نوع پوشش شما بستگی دارد.

خرید لباس خواب زنانه
خرید شیکترین و جدیدترین انواع مدل لباس خواب زنانه از برند لباس سکرت

بیشتر بدانید: سوتین قابل تبدیل یا سوتین چند منظوره (Convertible-Bra) چیست و چه کاربردی دارد؟.

نکات مهم در ست کردن و خرید بادی

  • اگر اندام چاقی دارید، لباس بادی به دلیل جذب بودن برایتان مناسب نخواهد بود.
  • بهتر است در استایل های مینیمال و کلاسیک از لباس بادی استفاده کنید و از بکار بردن زیرآلات متنوع همراه با این لباس، خوددرای کنید.
  • از بادی های با جنس پلاستیکی که ممکن است پوست را آزاد دهد، خودداری کنید.
  • از پوشیدن بادی های بسیار تنگ، جدا خودداری کنید.
  • سعی کنید از مدل های که از جنس مناسب و تنفس پذیر پارچه، برخوردار هستند، استفاده کنید.

کاربرد لباس بادی چیست؟

فرم اصلی لباس بادی (body clothing) به صورت کاملا جذب بوده و همین امر سبب شده که به نحوی اولین انتخاب برای مجالس یا دور همی ها به حساب آیید. رایج ترین موارد استفاده از این نوع لباس، نمونه هایی از جنس گیپور، دانتل و حریر کش است که به عنوان یک پوشش دهنده و تکمیل کننده استایل خانم ها در میهمانی و مجالس به کار برده می‌شود.

ست لباس زیر لیزری 201
خرید ست لباس زیر لیزری 201

به علاوه می توانید از نمونه های یک تکه آن به عنوان لباس راحتی زنانه شیک استفاده و آن را با انواع سینه بند، مدل های متنوع شورت و لباس زیر، ست کرد. ست کردن این دو مدل پوشاک، میتواند زیبای و جذابیت خاصی به شما دهد. شیکترین مدل های لباس زیر را در فروشگاه های لباس زیر معتبری مانند برند لباس سکرت که از سابقه بیش از ده سال فعالیت برخوردار هستند، مشاهده بفرمایید.

مطالعه بیشتر: سوتین مناسب افتادگی سینه؛ دلایل، ویژگی ها، عوارض، درمان.

انواع مدل لباس بادی

لباس بادی (body clothing) در مدل های مختلف مانند یک بلوز زیبا و دوست داشتنی یا سرهمی تولید می‌شود، البته مدل های سرهمی این محصول، شباهت زیادی به مایو های یک تکه دارند که سبب شده، لباس به زیبایی تمامی اندام را پوشش دهد.

استفاده از الیاف مصنوعی کشی مانند سبب شده که بادی کاملا فیت بدن باشد تا در زمان استفاده زیر لباس مجلسی سبب تنگ شدن لباس نشود، در واقع بادی به اندازه یک لایه پوستی نازک میباشد.

لباس بادی مدل مجلسی

تنوع طرح و مدل لباس های بادی که از جنس گیپور، حریر کش و دانتل تهیه شده، شرایطی را فراهم نموده است که این محصول به بخش جدا ناپذیر از، لباس های مجلسی تبدیل شود. داشتن مدل های آستین بلند، یقه سه سانتی، قایقی، بدون آستین، بدون تیکه پشت و… سبب شده که این لباس به عنوان بخشی از محبوب ترین لباس زنانه مجلسی معرفی شود.

خرید سوتین
خرید جدیدترین انواع مدل سوتین زنانه با قیمت ویژه

مطالعه بیشتر: سوتین مینی مایزر چیست و چه کاربردی دارد؟ با جدیدترین مدل های سوتین کوچک کننده با مینی مایز و مضرات آنها، آشنا شوید.

لباس بادی مدل فانتزی

در سال های اخیر ورود مدل های لباس زیر فانتزی این محصول با استقبال بی سابقه ای رو برو شد، که از مهم ترین دلایل این محبوبیت این مدل لباس زیر، میتوان به مدل های شیک، جذاب و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. سعی کنید در داز مدت از این سبک از انواع مدل بادی استفاده نکنید و به جای آن، لباس زیر نخی بهره بپوشید.

انواع لباس بادی فانزی
نمونه از لباس بادی فانتزی

گفتنی است که مدل های فانتزی بادی با داشتن ظاهر شیک و فریبنده بیشتر با عنوان لباس خواب به فروش می‌رسند که می‌توان بر اساس سلیقه مدل های یک تکه و دو تکه آن را خریداری نمایید همچنین تنوع رنگی این محصول امکان هماهنگ کردن با دیگر ست های لباس خواب را فراهم نموده است.

بیشتر بدانید: سوتین طبی چیست؟! با انواع سوتین طبی آشنا شوید.

لباس بادی عروسکی

از دسته از انواع مختلف لباس بادی نزد نوجوانان بسیار محبوب است. دختران تینیجر عاشق شورت فانتزی، سوتین فانتزی، نیم تنه، کراپ تاپ و بادی عروسکی هستند. آن ها با پوشیدن این نوع از لباس، خود را در دنیای فانتزی و متفاوت خود غرق می‌کنند. لباس بادی عروسکی در همان سال های پیدایش بادی، ظهور کرد. این لباس به دلیل ایجاد حس متمایز و جدا بودن در نوجوانان، بسیار سریع به یکی از پرفروش ترین مدل های بادی تبدیل شد.

مطالعه بیشتر: 6 اشتباه رایج در مورد لباس زیر که مردم انجام می دهند.

لباس بادی مردانه، از انواع مدل بادی

بله! مدل مردانه بادی هم وجود دارد. طی تاریخ از این لباس فانتزی مردانه، در سیرک ها و برای اجرای نمایش استفاده می‌شد. اما تولیدکنندگان این لباس خواب مردانه شیک، با گسترش طراحی این مدل از لباس فانتزی مردانه، آن را همه گیر کردند. امروزه از این سبک از لباس برای ایجاد حس فانتزی در مردان استفاده می‌شود.
همچنین این سبک از لباس مردانه، جای خود را به مدل های لباس خواب ساتن ابریشمی مردانه و یا روبدوشامبر مردانه داده اند.

مطالعه بیشتر: هر سوتین برای چه مکان و چه لباسی مناسب است؟.

لباس بادی نوزاد

مانند هر لباس دیگری، این سبک از پوشاک نیز به نوزادان سرایت کرد. البته با توجه به سیستم بدن کودکان و چسبان و تنگ بودن بادی، پوشیدن این لباس رای نوزادان به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. طبق تحقیقات به عمل آمده پوشیدن لباس های تنگ می‌تواند آسیب زیادی به کودکان بزند.

محققان استفاده از لباس خواب بچه گانه را به جای این سبک از لباس های تنگ به کودکان توصیه می کنند. برای مشاهده لباس خواب کودکانه با قیمت های استثنایی به فروشگاه های معتبری مانند لباس سکرت (https://www.lebassecret.com/) مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: بیکینی چیست!؟ انواع لباس بیکینی را بشناسید.

چرا از بادی مجلسی استفاده می کنند!؟!

دختران نوجوان عاشق این مدل از لباس خواب دخترانه هستند. از مهم ترین دلایل استفاده از بادی میتوان به قابلیت پوشش دهی نواقص بدن اشاره کرد، به بیان دیگر لباس بادی به دلیل داشتن بافت و الیاف کششی اندام را در بر میگیرد و به عنوان یک گن، محکم از ایجاد فرورفتگی با برآمدگی های پوستی جلو گیری می‌کند.

مطالعه بیشتر: از چه سنی باید سوتین ببندیم!؟ خصوصیات مهم انتخاب اولین سوتین.

لباس بادی، نوعی از لباس مجلسی محبوب نزد نوجوانان است
لباس بادی، نوعی از لباس مجلسی محبوب نزد نوجوانان است.

بهترین جنس لباس بادی چیست!؟

لباس بادی را از پارچه های متنوعی مانند نخ، ابریشمی، چرمی و ... تولید می کنند.
بادی ها را از پارچه های مختلفی مانند ساتن ابریشم، چرم، نخ پنبه و .. تولید می کنند.

برای انتخاب بهترین جنس لباس بادی باید ابتدا انواع آن را بشناسید و بر اساس کاربرد مورد نظرتان، بهترین جنس را برگزینید. بادی ها را از پارچه های مختلفی مانند ساتن ابریشم، چرم، نخ پنبه و .. تولید می‌کنند. با قطعیت نمی‌توان گفت که کدام یک از این جنس پارچه ها برای شما بهتر است اما محققین توصیه می‌کنند از جنس پارچه نخ پنبه استفاده کنید.

این واقعیت چه در مورد لباس خواب و چه لباس زیر زنانه و زیر مجموعه های آن ها وجود دارد که بهترین جنس برای این سبک از لباس ها، پارچه های ساتن ابریشم و نخ پنبه هستند.

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: آیا نبستن سوتین عوارض دارد؟ مشکلات استفاده نکردن از سوتین چیست؟ چرا باید از سوتین استفاده کنیم؟.

بادی را با چه لباس های ست میکنند؟

این موضوع بسیار بستگی به سلیقه شما دارد. پیشنهاد طراحان و متخصصان مد به شما، ست کردن بادی خود با روبدوشامبر، پیراهن شلوار زنانه ساتن ابریشمی و یا تاب و شلوارک ویکتوریا است. این مدل ست های زیبای بادی، باعث می‌شود در مهمانی و یا منزل، همچون الماس بدرخشید.

توصیه می‌کنیم لباس هایتان را بر اساس فرم بدنتان انتخاب کنید. معمولا، بادی را با لباس های مانند بلوز و شلوار و تاپ شلوارک ابریشمی ست می‌کنند.

بیشتر بدانید: شورت یکبار مصرف چیست؟ با انواع شورت یک بار مصرف و کاربرد آن آشنا شوید!.

روش شستشوی لباس بادی چگونه است؟

آموزش شستشو لباس بادی با دست یا لباس شویی
مهمترین مسایل در شستشو لباس بادی

از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید انواع لباس خواب و بادی باید مورد توجه قرار داد، شستشو بر اساس جنس آن است. لازم به ذکر است که در تهیه انواع لباس بادی، از الیاف بسیار ظریف و لطیف استفاده می‌شود، همین امر سبب شده که در زمان شستشو اقدامات مهمی الزامی باشد.

مهمترین مسایل در شستشو لباس بادی:

  • شستشو لباس با آب سرد
  • عدم استفاده از خشک کن لباس شویی
  • استفاده از شوینده های استاندارد و سازگار به نوع بادی
  • توجه به علایم شستشو چاپ شده روی اتیکت لباس

مهم است که بدانید در زمان شستشو بادی، از آب با درجه حرارتی پایین استفاده کنید تا آسیبی به بافت لباستان وارد نشود. این موارد به خصوص در مورد بادی های تولید شده از جنس ساتن ابریشم بسیار صادق است. اگر در مورد علایم شستشو روی لباس اطلاعاتی نیاز دارید این مقاله را مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر: از چه سنی باید سوتین ببندیم!؟ خصوصیات مهم انتخاب اولین سوتین.

لباس بادی بپوشیم یا خیر؟

استفاده از الیاف مختلف در تهیه لباس بادی امکان داشتن لباس هایی با تنوع رنگ بندی بالا را فراهم می‌نماید که در این صورت می‌تواند بر اساس رنگ لباس مجلسی خود، بادی را نیز انتخاب نمایید. استفاده از اکسسوری هایی زیبایی هم چون حلقه های درشت فلزی، زنجیر، مروارید و… شرایط را برای داشتن شیک ترین لباس خواب از جنس بادی را برای شما فراهم می‌سازد.
این محصول دارای الیاف با کیفیتی است که سبب افزایش ماندگاری بالای لباس است.

در این مطلب با بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن ها آشنا شدید. مدل های مختلف بادی را مشاهده کردید و اکنون می‌توانید بر اساس آن بهترین را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که جنس این لباس در سلامتی شما می‌تواند تاثیر گذار باشد.

از پوشیدن لباس های بشدت تنگ خودداری کنید و مراقبت عوارض لباس تنگ باشید که در مجله وقت مد در این باره توضیح داده شده است. این لباس ها به اعضای شکم شما آسیب وارد می کنند.

بیشتر بدانید: 5 دلیل که استفاده از لباس خواب باعث افزایش کیفیت خواب می شود.

لباس بادی مردانه، از انواع مدل بادی

مدل مردانه بادی هم وجود دارد. طی تاریخ از این لباس فانتزی مردانه، در سیرک ها و برای اجرای نمایش استفاده می‌شد. اما تولیدکنندگان این لباس خواب مردانه، با گسترش طراحی این مدل از لباس فانتزی مردانه، آن را همه گیر کردند

لباس بادی چیست!؟!

لباس بادی؛ نوعی لباس زیر فانتزی یک تکه، متناسب با فرم بدن، با ویژگی تنگ و چسبان بودن است. بادی؛ قسمت تنه و فاق و گاها دست ها و پاها را می‌پوشاند

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-20%
-25%
-6%
-25%
-21%
-22%
-24%
-31%
-25%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-14%
-7%
-14%
-14%
-12%
-20%
-11%
-11%
-7%
-9%
-4%
-16%

One thought on “بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن

  1. ماریا میگوید:

    لباس بادی قشنگه اما من لباس خواب ابریشمی رو ترجیح میدم
    راستی شما لباس خواب ابریشمی دارید؟

  2. محبوبه میگوید:

    من که ترجیح میدم بجای بادی، شورت و سوتین استفاده کنم
    راسی لباس سکرت شورتکس و سوتین ورزشی هم داره؟

    • lebassecret میگوید:

      لباس بادی کی از مدل های محبوب پوشاک زنانه است. این مدل لباس مانند بقیه لباس های راحتی می توانید در مراسمات خاص و یا حتی در خانه به عنوان لباس راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *