5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

اسکرانچی چیست و چه کاربردی دارد؟! معرفی همراه با فیلم

اسکرانچی چیست؟ انواع مدل اسکرانچی در فروشگاه لباس سکرت

موی سر، یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موارد در زیبایی خانم ها است. بانوان با استفاده از وسایلی همچون اسکرانچی (scranchi) یا کش مو؛ می‌توانند به زیبایی هرچه بیشتر و همچنین حفظ سلامتی موی سر بپردازند. اما آیا میدانید اسکرانچی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
اکسسوری های مراقبت از مو، مانند کش مو و اسکرانچی، در سلامت شما هم نقش مستقیم و اساسی را خواهند داشت. از جمله این اکسسوری های خواب، میتوان به اسکرانچی، تل های موی سر، کلاه خواب ساتن ابریشم، روبالشتی ساتن ابریشم و … اشاره کرد.
در این سری از مطالب آموزشی راهنما انتخاب لباس خواب از فروشگاه لباس سکرت، شما را با کاربردهای بسیار مفید اسکرانچی آشنا کرده و فواید و مدل های آن را برای انتخاب بهتر، آموزش خواهیم داد.

اسکرانچی یا کش مو لباس سکرت مدل victoria118 یکی از بهترین و شیکترین مدل های اسکرانچی یا کش مو
اسکرانچی یا کش مو یکی از تاثیر گذارترین محصولات اکسسوری مو به شمار می آید.

برای مشاهده و خرید اسکرانچی با قیمت ویژه و استثنائی، به این بخش از اکسسوری خواب از فروشگاه لباس سکرت مراجعه بفرمایید.

خرید لباس زیر

اسکرانچی چیست؟ کاربرد اسکرانچی یا کش مو چیست؟

بر اساس باور های روانشناسی، برای شناخت روحیه خانم ها، می‌توانید به موی آن ها توجه داشت. خانم ها در زمان آرامش؛ مو های خود با استفاده از اکسسوری خواب شیک، با بهترین مدل ها تزیین می‌کنند. از جمله مهم ترین موارد این اکسسوری های نگهداری از مو، میتوان به اسکرانچی (scranchi) یا کش مو اشاره کرد که در سال های اخیر به دلیل محبوبیت بسیار زیاد، با تغیرات بسیاری به بازار عرضه شده است.
در واقع اسکرانچی زیر مجموعه ای از لباس خواب است که استفاده زیادی در زیبایی و سلامت شما دارد و معمولا اسکرانچی را با انواع لباس خواب زنانه و یا انواع لباس زیر زنانه ست می‌کنند.

مطالعه بیشتر: فواید استفاده از چشم بند چیست؟ بهترین چشم بند چه ویژگی های دارد؟.

اسکرانچی چیست و چه کاربردی دارد؟!❌ معرفی همراه با فیلم

اسکرانچی چیست ؟! چرا باید از انواع سبک اسکرانچی ساتن ابریشم برای سلامت موی خود، استفاده کنیک؟! معرفی همراه با فیلم | فروشگاه لباس سکرت

ویدیو معرفی اسکرانچی ساتن ابریشم از برند لباس سکرت

توصیه میکنیم اسکرانچی خود را با مدل لباس خواب خود ست کنید. برای خرید شیکترین مدل های اسکرانچی مو، خاص ترین مدل های لباس خواب زنانه و لباس خواب مردانه و یا خرید شورت و خرید سوتین اینجا مراجعه بفرمایید. جشنواره ویژه به زودی به پایان میرسد! پس بهتر است هرچه زود تر از تخفیفات ویژه آن بهرمند شوید.

خرید لباس خواب مردانه

مطالعه بیشتر: آیا استفاده از سوتین سرطان زا است؟.

فواید اسکرانچی یا کش مو سر چیست؟

اسکرانچی یا کش مو لباس سکرت مدل victoria118
اسکرانچی یا کش مو | اسکرانچی تولید شده از ساتن درجه نرم و لطیف

همانطور که در مطلب فواید روبالشتی ساتن چیست؟ با خواص روبالشی ساتن آشنا شوید نیز توضیح دادیم، استفاده از اسکرانچی یا کش مو فقط برای زیبایی موهای شما نیست؛ این محصول به سلامت موهای شما کمک میکند و بر روی سلامت آن تاثیرگذار است. اسکرانچی های ساتن ابریشم از دوشاخه شدن (موخوره) مو جلوگیری کرده و مانع از پیچ و تاب و فشار بر روی آن شده و در نتیجه در ریزش موهای شما نیز نقش مهمی خواهد داشت.

مطالعه بیشتر: 6 دلیل که باید لباس خواب ساتن ابریشم بپوشید!؟.

اسکرانچی یا کش مو، از جمله اکسسوری ها موی سر است که از جمله مهمترین ویژگی ها و فواید آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  1. مانع از ریزش مو به دلیل فشار روی آن ها میشود.
  2. به بافت مو آسیب نمیرساند.
  3. این مدل از اکسسوری مو، از الکتریسیته ساکن و دوشاخه شدن تارهای مو ی سر جلوگیری میکند.
  4. مانع از شکننده شدن موی سر میشود.
  5. نرم و لطیف و بسیار شیک است.
  6. موهای شما جمع و منظم میکند.
  7. جلوه و جذابیت شما را افزایش میدهد.
  8. اگر اسکرانچی یا کش مو را با لباس خواب و لباس زیر خود ست کنید زیبای بیحد و مزری به خود خواهید بخشید.
خرید لباس زیر

بیشتر بدانید: بیکینی چیست!؟ انواع لباس بیکینی را بشناسید.

اسکرانچی چه ویژگی های دارد؟

با توجه به استقبال خانم ها از این محصول و بالا رفتن سطح محبوبیت آن، کمپانی های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل های مختلف فعالیت دارند. از مهم ترین ویژگی های اسکرانچی یا کش مو، می‌توان به انعطاف پذیری بالا و حالت ارتجاعی آن اشاره کرد که سبب می‌شود در زمان استفاده آسیبی به بافت مو و ساختار آن وارد نشود.

اسکرانچی یا کش مو لباس سکرت مدل victoria118
اسکرانچی یا کش مو با کیفیت | شیکترین مدل های اسکرانچی و کش موی سر

البته این موارد در زمان استفاده از اسکرانچی های پارچه ای مخصوصا ساتن امکان پذیر می‌باشد، زیرا پارچه ساتن دارای حالت صاف و لغزنده ای است و مو بدون گره خوردن از آن رد می‌شود که در نهایت عوامل کشیدگی مو را از بین میبرد. در این حالت پس از استفاده طولانی مدت احساس خستگی و سنگینی روی مو را ندارید.

برای زیبایی و درخشش هر چه بیشتر خود، بهتر است اسکرانچی یا کش موی خود را با روبالشتی، کلاه خواب، لباس خواب، لباس زیر خود ست کنید. ست کردن اکسسوری خواب زنانه، به دلیل زیبایی و شیک بودنی که به شما می‌بخشد، می‌تواند اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد.

مطالعه بیشتر: شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌ لباس خواب عروس .

بهترین جنس اسکرانچی یا کش مو چیست!؟!

همانطور که در مطلب 3 نوع پارچه لباس خواب که نمیشناسید! (بهترین پارچه لباس خواب چیست؟)، توضیح داده شد، طبق نظر سنجی محققان مد و زیبایی بهترین و راحت ترین مدل اسکرانچی و کش مو، از پارچه های ساتن ابریشم ساخته شده اند. چرا که پارچه های ساتن ابریشم، بخاطر لطافت و نرمی خاصی که دارند علاوه بر زیبایی از آسیب به موها جلوگیری کرده و همراه با راحتی جلوه ای بسیار زیبا را به موهای خانم های حساس و شیک پسند می‌دهند.

اکسسوری خواب

ساتن ابریشم پارچه ای بسیار نرم و لطیف است که هیچ آسیبی به پوست و موی شما وارد نمیکند. این پارچه محبوب، بهترین گزینه برای تولید اسکرانچی یا همان کش مو است. برای مشاهده و خرید انواع لباس های ساتن ابریشمی به فروشگاه های معتبری مانند لباس سکرت مراجعه بفرماید.

مطالعه بیشتر: لباس خواب فانتزی و کاستوم چیست؟ ویژگی ها، تفاوت ها.

کش مو یا اسکرانچی ساتن ابریشم

بدون شک، از جمله محبوب ترین انواع این مدل از کش موی سر میتوان به اسکرانچی ساتن ابریشم یا همان کش موی ساتن ابریشم اشاره کرد که می‌توانید آن را به راحتی از فروشگاه معتبر اکسسوری خواب لباس سکرت خریداری کنید.

مطالعه بیشتر در رابطه با راهنما خرید لباس خوابلباس کراپ چیست؟ انواع مدل و کاربرد کراپ یا نیم تنه را بدانید.

شستشو و نگهداری اسکرانچی ساتن ابریشم

برای شستشو اسکرانچی و کش مو های ساتن ابریشمی باید دقت زیادی داشت. ساتن ابریشم پارچه ای لوکس و حساس است. ما برای راحتی شما عزیزان در مطلب شستن انواع لباس، روش های شستن لباس های ساتن را به شما عزیزان شرح داده ایم.

خرید شورت زنانه

بیشتر بدانید: راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه؛ انواع مدل لباس خواب دخترانه، سبک، جنس.

اسکرانچی از کجا و چگونه آمد!؟

کش مو یا اسکرانچی در دهه 80 میلادی، توسط طراحان برجسته برای رفع نیاز به بستن موهای بلند که در آن دوره بسیار رایج بود، اختراع شد.

کش مو در ابتدا به صورت ساده و به شکل بافتی از کش و الیاف بود، اما در سال های اخیر با وجود توجه زیاد خانم ها به این محصول مدل های مختلفی از آن با طرح و رنگ زیبا به بازار عرضه میشوند.

البته لازم به ذکر است که این محصول با داشتن قدرت کششی بالا، در صورت استفاده اشتباه میتواند به مو ها آسیب جدی وارد کند و با شکستن ساختار اصلی مو، سبب ایجاد موخوره شود. پس حتما از انواع با کیفیت اسکرانچی یا کش مو که در فروشگاه های معتبر اکسسوری مانند لباس سکرت عرضه میشود استفاده بفرماید.

اسکرانچی یا کش مو لباس سکرت مدل victoria118

مدل های با کیفیت این محصول با کنترل و پوشش کش خود علاوه بر استحکام بالا، از موهای شما مراقبت میکنند.

قدرت کش های استفاده شده در این محصولات، سبب شده که برخی طراحان با اضافه کردن پارچه به کش مو، از اتصال مستقیم آن با مو جلوگیری کنند که در نتیجه سبب ایجاد یک لایه محافظتی برای مو میشود.

بیشتر بخوانید: بهترین لباس خواب های تابستانی.

انواع مدل اسکرانچی

به صورت کلی، اسکرانچی از سه نوع برخوردار است. که هر کدام ویژگی های خاص به خود را دارند.

  • اسکرانچی ساتن ابریشم: محبوب ترین و پرفروش ترین نوع اسکرانچی که از خواص زیادی برای مو برخوردار است.
  • اسکرانچی نخی: این مدل بیشتر برای موهای ضخیم و محکم مناسب است.
  • اسکرانچی توری: در انتخاب اسکرانچی توری،باید دقت زیادی داشته باشید که از خرید مدل هایی که مو در آن ها گیر میکند، اجتناب کنید.
  • اسکرانچی فانتزی: مدل های زیبا و جذاب از اسکرانچی که معمولا از جنس ساتن ابریشم تولید شده و آن ها را با لباس های دیگر، ست می‌کنند.

خرید اسکرانچی و کش مو ! از کجا بخریم؟

شما میتوانید شیکترین مدل های اسکرانجی را در فروشگاه برند لباس سکرت مشاهده و خریداری فرمایید. پیشنهاد ما ست کردن کش موهای زیبای خود با ست اکسسوری خواب و لباس زیر است.

همانطور که در بالا نیز بیان کردیم اسکرانچی نوعی از اکسسوری مو بانوان است که استفاده زیادی برای شما خواهد داشت. شما میتوانید از این مدل کش مو خاص، هم برای زیبایی و هم سلامت هر چه بیشتر موهای سر خود استفاده کنید.

البته خانم های خوش ذوق و خوش سلیقه میتوانند این محصول خاص خود را با لباس خواب و لباس زیر در فروشگاه لباس زیر و لباس خواب برند lebassecret ست کنند تا در خانه و محیط خصوصی نیز همچون مرواریدی درخشان و زیبا باشند. لطفا نظر خود را در مورد مطالب فوق و همچنین استفاده از کش مو در قسمت زیر با ما درمیان بگذارید. به بهترین کامنت ها، ست لباس خواب محبوب ویکتوریا سکرت اهدا خواهد شد.

lebassecret banner

اسکرانچی چیست؟

اسکرانچی، مدلی از کش مو زنانه است که برای نگهداری، مراقبت از موی سر طراحی شده است. در این مطلب از لباس سکرت، ویدیو و انواع مدل آن را مشاهده کنید.

از کجا اسکرانچی بخریم؟

فروشگاه های معتبر زیادی مانند لباس سکرت در ایران وجود دارد که از سابقه 10 ساله در زمینه عرضه محصولات اکسسوری خواب مانند اسکرانچی فعالیت دارند.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-6%
-21%
-17%
-18%
-22%
-16%
-16%
-16%
-12%
-23%
-23%
-14%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-5%
-14%
-14%
-10%
-12%
-13%
-7%
-10%
-14%
-10%
-11%

One thought on “اسکرانچی چیست و چه کاربردی دارد؟! معرفی همراه با فیلم

  1. حمیرا میگوید:

    ای کاش درمورد خواص روبالشتی ساتن ابریشم هم مینوشتید
    میگن خیلی خاصیت داره برای پوست و مو؟

  2. پادمیرا میگوید:

    سلام خیلی عالی و مفید بود جنس ساتن خوب هم برای سلامت پوست مفیده هم مو
    من قبلا از محصولات لباس سکرت خرید کردم و کیفیتشون عالی بود

  3. سودابه میگوید:

    من ست کامل می خواستم که اسکرانچی شم کامل باهاش ست باشه . شما چنین محصولی دارید؟

  4. اکبری میگوید:

    ببخشید من ست کامل لباس خواب می خوام که همه چیزش ست باشه و اسکرانجی هم دقیقا از همون کار و طرح باشه ! کجا میتونم تهیه کنم؟!

  5. تینا میگوید:

    اسکرانچی برای ما زن ها مثل رژ لبه. من خودم یک کشو پر از انواع رنگ های اسکرانچی دارم اتفاقا چندتای اخریو از سایت لباس سکرت خریدم جنسشم ساتن ابریشم بود

    • lebassecret میگوید:

      مینا عزیز از نظر شما بسیار سپاس گذاریم . حتما در اولین آموزش کردن اسکرانچی را هم خواهیم گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *