5% از هر خریدت، میره تو کیف پولت! کافیه وارد حساب کاربریت بشی

رد کردن

نکاتی که درباره لباس زیر شورت و سوتین باید بدانید!

لباس زیر

لباس های زیر در دسته مهم ترین بخش پوشش خانم ها محسوب می شوند و از عمده ترین دلایل این اهمیت می توان به حفظ سلامتی و بهداشت اشاره کرد. داشتن رابطه مستقیم لباس زیر و سلامتی بانوان سبب شده که در زمان خرید به نکات حائز اهمیتی توجه داشت که از مهم ترین آن مدل و جنس لباس می باشد. نکات جالب در رابطه با فواید استفاده از لباس زیر (underwear) و همچنین معرفی کاربرد های مهم این دو بخش، تیتر مهم مقاله امروز لباس سکرت می باشد، همچنین در ادامه سعی داریم با معرفی مدل های مختلف شورت و سوتین وکلا لباس زیر شما را با کیفیت و کاربرد های هر یک آشنا نماییم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

لباس زیر | سوتین شیک

خرید لباس زیر
خرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: اندازه طبیعی سینه زنانه چقدر است؟ سایز سینه نرمال چیست؟.

آشنایی با ویژگی های بهترین سوتین ها

نخی، کشی، جک دار، فنری، اسفنجی و نیم تنه ها از جمله مدل های مختلف سوتین ها هستند که هر یک در مواقع خاص مورد استفاده قرار می گیرند. ورزش، مهمانی، گردش و مکان هایی دیگری که طالب یکی از مدل های لباس زیر زنانه می باشد. گفتنی است که این مدل ها در سایز بندی های مختلف به بازار عرضه می شود و بهترین انتخاب شما می تواند سایز اندام شما باشد.

سوتین

به یاد داشته باشید که انتخاب سوتین های تنگ و گشاد هر یک به نوبه خود سبب بروز مشکلات حاد در سلامت و همچنین ظاهر اندام شما خواهد شد پس لازم است که در انتخاب سایز سوتین نهایت دقت را داشته باشید.

خرید سوتین
خرید جدیدترین انواع مدل سوتین زنانه با قیمت ویژه

برخی خانم ها به دلایل نا معلوم علاقه مند به پوشیدن لباس زیر با یک سایز کوچک تر هستند که در نهایت سبب بروز مشکلات حاد در غدد داخلی سینه ها، خراشیدگی پوست، جای ماندن رد طرح و بند آن بر روی اندام خواهد شد.

سوتین

البته گاهی مواقع نیز عکس این ماجرا رخ می دهد و خانم ها برای راحتی بیشتر از سوتین های بزرگ استفاده می نمایند که از مهم ترین عواقب آن می توان به افتادگی سینه اشاره کرد. سوتین های گشاد قالب بندی خوبی برای سایز کوچکتر ندارند از این رو به خوبی نمی توانند اندام را پوشش دهند همین امر سبب شده که در زمان پوشیدن حس سنگینی داشته باشید.

مطالعه بیشتر: سوتین تی شرتی چیست؟ با انواع مدل سوتین تیشرتی آشنا شوید.

لباس زیر | سوتین

در زمان خرید سوتین (bra) برای انتخاب بهتر لازم است در ابتدا سایز خود را بشناسید و بر اساس آن لباس را خریداری نمایید. البته گاهی ممکن است به دلیل جنس پارچه و یا مدل های اسفنجی و جک دار سایز لباس و اندام شما با هم متفاوت باشد در این مواقع می توانید پرو کردن خرید مطمئن داشته باشید. به یاد داشته باشید که بهترین لباس زیر و سوتین هیچ فشار به اندام نمی آورد و در واقع با پوشیدن آن حس مطلوبی به شما دست خواهد داد.

خرید شورت زنانه
خرید بهترین انواع مدل شورت زنانه

مطالعه بیشتر : آموزش شستشو شورت و سوتین! با بهترین روش شستن شورت و سوتین و لباس زیر آشنا شوید.

کدام سوتین را در چه زمانی بخریم؟

درمطالب قلبی درباره تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید! و سوتین مناسب برای افرادی که سینه کوچک دارند کدام است؟ توضیح دادیم.

سوتین اسفنجی

انتخاب سوتین مناسب به هیچ عنوان سخت نیست تنها لازم است در زمان خرید به برخی نکات توجه کرده تا بهترین محصول را خریداری نمایید. این محصول به دلیل داشتن فرم زیبا وجذاب، جلوه خاصی به اندام خانم ها می دهد از این رو انتخابی مناسب برای میهمانی ها و مجالس رسمی هستند. استفاده از اسفنج ضد بو و حساسیت که با داشتن بافت درشت سبب تهویه هوا نیز می شود این محصول را در دسته پرفروش ترین سوتین های لباس سکرت قرار داده و خانم ها می توانند نمونه های مختلف آن را در طرح و رنگ مختلف خریداری نمایند.

خرید لباس خواب زنانه
خرید شیکترین و جدیدترین انواع مدل لباس خواب زنانه از برند لباس سکرت

گفتنی است که در برخی موارد برای جذابیت بیشتر لباس زیر از اکسسوری های خاصی همچون مروارید، حلقه و… استفاده می شود.

یک انتخاب ایده آل برای روز های گرم تابستانی که از بروز اتفاقات ناگواری همچون عرق سوز شدن و تیرگی پوست جلوگیری می کند. این محصول به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد سبب شده که با فروش زیاد در دسته محصولات محبوب و پرفروش ترین ها  قرار بگیرد. کیفیت پارچه و بافت درشت این محصول سبب شده که جزو انتخابات اول برای استفاده های روزمره باشد.این محصول یک انتخاب فوق العاده برای خانم هایی است که سینه های بزرگ اما افتاده دارند وبه واسط سوتین جک دار می توانند فرم زیبایی به اندام خود بدهند. گفتنی است که استفاده از سوتین اسفتجی به هیچ عنوان به این افراد توصیه نمی شود و آن ها برای مهمانی و مجالس می توانند از نمونه های جک دار این محصول خریداری نمایند.

نیم تنه ها در واقع سوتین های ورزشی نیز معرفی می شوند که با داشتن ظاهر ساده اما شیک می توانند جلوه زیبایی به اندام بدهند. در تولید این محصول از پارچه های با کیفیت و دارای قدرت کشسانی بالا استفاده می شود که قادر است با در بر گرفتن سینه ها به شکل مطلوبی، از ایجاد فشار مستقیم بر روی غدد داخلی و همچنین از ایجاد تکان هایی که به دلیل تحرکات ورزشی صورت می پذیرد، جلوگیری کند.

آشنایی با ویژگی های بهترین شورت زنان

شورت زنانه یکی از مهم ترین لباس هایی است که در بهداشت فردی خانم ها نقش موثری دارد از این رو در زمان انتخاب آن، باید به نکات زیادی همچون موارد زیر اشاره کرد:

جنس لباس زیر:

جنس پارچه حرف اول را در سلامت نواحی تناسلی خانم ها می زند پس سعی کنید با خرید شورت های نخی شرایطی را برای رعایت بهداشت فردی فراهم نمایید. پارچه های نخی با داشتن بافت باز از تجمع بوی بد و گرما جلوگیری می کنند از همین رو خرید شورت های نخی یک انتخاب ایده آل برای خانم ها به حساب می آید.

در سال های اخیر کمپانی های زیادی در این زمینه آغاز به کار نموده اند و با طراحی و تولید محصولاتی خاص سعی در جلب توجه خانم ها و در نهایت کسب سود فراوان را دارند. گفتنی است که برخی کمپانی ها با ارائه شورت ها در پک های سه تایی با طرح و رنگ متفاوت امکان ست کردن با سایر لباس ها را نیز فراهم نموده اند، برای مشاهده این محصولات می توانید به فروشگاه لباس سکرت مراجعه کرده و از تنوع محصولی این مرکز نهایت لذت و استفاده را ببرید. سایز شورت از دیگر مباحث مهمی است که در زمان آن می بایست مورد توجه قرار بگیرد. گفتنی است که اندازه و سایز شورت تاثیر زیادی در سلامت خانم ها خواهد داشت، خرید شورت های تنگ علاوه بر عذاب تحول تنگی و فشردگی آن، سبب ایجاد قارچ و عفونت های پوستی می شود. گفتنی است که سایز شورت باید به گونه ای باشد که در زمان پوشیدن به هیچ عنوان ردی روی پوست جای نگذارد، این نکته را در زمان شیو و اپلاسیون نیز در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که اندازه شورت می بایست بر اساس هفته قاعدگی و به منظور استفاده از پد های بهداشتی انتخاب شود. کیفیت پارچه نقش به سزایی در انتخاب شما خواهد داشت، با توجه به این که شورت ها باید هر روز تعویض و شستشو شوند پس می بایست در زمان انتخاب این لباس دقت زیادی داشته باشید و با خرید محصولاتی با کیفیت و خاص از ماندگاری آن لذت ببرید. گفتنی است گاهی به دلایل خاص از جمله ترشحات داخلی لازم است که شورت ها حداقل روزی دو بار تعویض شوند.

فواید جالب پوشیدن لباس زیر

پوسیدن لباس زیر بر اساس شرایط و موقعیت های خاص فواید زیادی را در پی خواهد داشت که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رعایت بهداشت فردی

از مهم ترین دلایل استفاده از لباس های زیر می توان به حفظ بهداشت فردی اشاره کرد که نقش مهمی در سلامت افراد مخصوصا خانم ها دارد. لباس زیر به عنوان یک پوشش محکم و موثر در برابر عوامل محیطی و… قرار می گیرد. از تجمع عفونت و باکتری و همچنین از افتادگی و شل شدگی برخی نواحی جلوگیری می کند.

فرم زیبا

از دیگر مواردی که به عنوان دلایل اصلی استفاده از لباس های زیر از آن یاد می شود ایجاد فرم زیبا در بخش های مختلف بدن است. این محصولات با داشتن جنس کششی از افتادگی سینه و باسن جلوگیری می کنند.

جلوه شیک

علاوه بر فرم دهی اندام، از لباس زیر به عنوان یک لباس خواب نیز استفاده می شود که به دلیل داشتن طراحی های خاص، جلوه آنتیک و جذابی به اندام خانم ها می دهد که سبب زیبا تر شدن آن ها نیز می شود. 

بهترین لباس زیر را از کجا بخریم

خرید شورت و سوتین یکی از موارد مهمی است که توجه به کیفیت جنس پارچه و مدل آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از این رو کمپانی های بزرگی در این زمینه فعالیت های گسترده دارند. دومینانت ، کوزا، لباس سکرت و جاسمین از مشهور ترین تولید کنندگانی هستند که بخش عمده ای از لباس زیر زنانه را طراحی و به بازار عرضه می نماید. در این میان فروشگاه های بزرگی در زمینه واسطه فعالیت دارند که هر یک بر اساس استاندارد های تجارت محصولات باکیفیتی را به مشتریان عرضه می نمایند و ما می توانید محصولاتی با مشابه جنس و طرح و رنگ انواع کمپانی های بزرگ را در فروشگاه لباس سکرت مشاهده و خریداری نمایید.

 

جدیدترین محصولات لباس زیر

-17%
-20%
-20%
-25%
-6%
-25%
-21%
-22%
-24%
-31%
-25%
 

جدیدترین محصولات لباس خواب

-14%
-7%
-14%
-14%
-12%
-11%
-11%
-7%
-9%
-4%
-16%

One thought on “نکاتی که درباره لباس زیر شورت و سوتین باید بدانید!

  1. اشتراک ها: همه سوالات و اطلاعات مهم در مورد سوتین - فروشگاه لباس خواب و لباس زیر، لباس سکرت

    • lebassecret میگوید:

      بله دوست من. برند لباس سکرت، تولید کننده و عرضه کننده شیکترین مدل های لباس خواب و لباس زیر هستش و هم به صورت عمده فروشی هم خرده فروشی خدمتگذار شما عزیزان هستیم. میتونید با رفتن به صفحه راهنمای خرید عمده لباس زیر و لباس خواب جواب سوالات رایج عزیزان رو مطالعه کنید یا با شماره ثابت برند لباس سکرت تماس داشته باشین.

    • lebassecret میگوید:

      انجام وظیفست. ما وظیفه داریم تمام راهنمای های لازم در زمینه همه نکاتی که درباره لباس زیر زنانه باید بدونید رو براتون فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *